اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس

زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است

استاندار فارس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از چند ماه قبل، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان فراهم شده است.

زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین با بیان این که تلاش می‌کنیم بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، با برگزاری انتخاباتی پرشور حماسه سیاسی را در این استان محقق کنیم، اظهار داشت: تاکنون چهار دوره آموزشی در زمینه انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران این استان و همچنین دو دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی، در سه ماه گذشته برگزار شده است.

وی با اشاره به این که تعرفه‌های انتخاباتی مورد نیاز شعب اخذ رای در این استان توزیع شده و در محل‌های مورد نظر نگه‌داری می‌شود، خاطرنشان کرد: حدود 90 هزار نفر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات این استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر این که امنیتی پایدار در این استان حاکم است، افزود: فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی در فارس شرایط مناسب و پرشوری دارد و انتظار داریم در روزهای آینده شاهد فضای پرشورتری باشیم.

استاندار فارس ابراز داشت: مسائل اجرایی این استان با توجه به دستور مقام معظم رهبری در مورد تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی به خوبی در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌شود.

صادق عابدین همچنین از وجود 2 هزار و 436 شعبه روستایی،  275 شعبه عشایری و یک‌هزار و 495 شعبه شهری در انتخابات خبر داد و گفت: استان فارس دارای بیشترین تعداد شهرستان در کشور است و با دارا بودن 100 شهر و 83 بخشداری، تلاش می‌کنیم با استفاده از تجربیات دوره‌های قبل، انتخابات پیش‌رو را به خوبی مدیریت کنیم.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول