اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری مردم در این صحنه سیاسی، باعث استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسیج در فارسان اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) سرمایه‌های غنی معرفت، یقین و معنویت هستند و انسان‌های آزاده در طول تاریخ با تاسی به این بزرگواران توانسته‌اند راه سعادت را از شقاوت تشخیص داده و به کمال برسند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی، این مرحله را مرحله‌ای بسیار مهم ارزیابی و افزود: انتخابات 24 خرداد، دارای اهمیت ملی، منطقه‌ای و فراملی است.

سرافراز گفت: دشمن بسیار دوست دارد افرادی که دارای بیشترین زاویه با ولایت و ارزش‎های اسلامی می‌باشند به صدر مسئولیت‌ها در کشور ما برسند تا بتوانند بهره‌برداری لازم را از آنان در دستیابی به اهداف خود داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به معیارهای مهم کاندیدای اصلح اظهار داشت: ولایت پذیری، ارزشمداری، پایبندی به قانون اساسی، التزام عملی به ولایت و قوانین کشور، توان مدیریت بالا در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین انس با مردم و ولی نعمت دانستن ملت بابصیرت از اصول و معیارهای کاندیدای اصلح به شمار می‌رود.

سرافراز افزود: نگاه دوست و دشمن به انتخابات خرداد دوخته شده و مشارکت حداکثری مردم در این صحنه سیاسی، باعث استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی تأکید کرد: بهترین راهکار ایجاد شور و انگیزه در مردم بصیرت افزایی است، برهمین اساس تشویق و ترغیب آحاد جامعه به حضور در پای صندوق‎های رأی رسالت مهم و انقلابی ملت ایران است.

انتهای پیام/68001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول