اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان خبر داد

محقق شدن تعهدات آبرسانی به مسکن مهر نهبندان

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان گفت: با توجه به اتمام پروژه‌ آبرسانی به فاز دو مسکن مهر نهبندان تعهدات آبرسانی به مسکن مهر نهبندان محقق شده است.

محقق شدن تعهدات آبرسانی به مسکن مهر نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی   علیرضا نخعی اظهار کرد: تعهدات آبرسانی به مسکن مهر نهبندان محقق شده است.

وی با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی به فاز دو مسکن مهر نهبندان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با اجرای 8.4 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی در فاز یک مسکن مهر و اجرای سه کیلومتر شبکه آبرسانی در فاز دو با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 هزار میلیارد ریال تعهدات خود را به اتمام رسانیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان افزود: در فاز یک بالغ بر 800 واحد مسکونی از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند و با اجرای پروژه فاز دو بیش از 400 واحد مسکونی از خدمات آبفای شهری بهره‌مند می‌شود.

آمادگی آب و فاضلاب نهبندان برای نصب انشعابات آب

علیرضا نخعی یادآور شد: با وجود آماده بودن زیرساخت‌های آب منطقه، تعداد محدودی از واحدهای احداث شده در فاز یک تاکنون نسبت به خرید امتیاز آب اقدام نکرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نصب به روز انشعابات امور آب و فاضلاب نهبندان آمادگی برای نصب انشعاب آب کلیه متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد.

انتهای پیام/2248/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول