اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

کسب رتبه ممتاز آبفای خراسان جنوبی در سطح کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: آبفای خراسان جنوبی در جشنواره دستاوردهای بهره‌برداری شرکت‌های آب و فاضلاب کشور موفق به کسب رتبه ممتاز شد.

کسب رتبه ممتاز آبفای خراسان جنوبی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر 120 هزار اشتراک آب و 23 هزار اشتراک فاضلاب در خراسان جنوبی وجود دارد.

وی بیان کرد: از نظر نیروی انسانی این مجموعه از همان آغاز کار به دنبال جذب نیروهای کارشناس و متخصص بوده و در حال حاضر 182 نیروی رسمی در سطح خراسان جنوبی خدمات آب و فاضلاب را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در حال حاضر بالاترین درجه علمی و حرفه‌ای را در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب کشور دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه ادامه داد: بحث آب در کشور ما ارتباط مستقیم با امنیت تمامی جامعه دارد.

محمدرضا گلرو به بحث ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و یادآور شد: خصوصی شدن اگر تجربه‌ای در راستای چابکی و فعال شدن مجموعه‌های اداری باشد اقدام بسیار مناسبی است.

وی همچنین به موضوع آموزش و مطالعه اشاره و عنوان کرد: انسان‌های موفق کسانی هستند که آموزش را جدی گرفته و به آموخته‌های خود عمق می‌بخشند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول