اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

اتصال فاضلاب سایت 20 هکتاری مسکن مهر تا پایان بهمن

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی از اتصال فاضلاب سایت 20 هکتاری مسکن مهر تا 25 بهمن‌ماه جاری خبر داد.

اتصال فاضلاب سایت 20 هکتاری مسکن مهر تا پایان بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان خدمات زیربنایی مسکن مهر خراسان جنوبی با اشاره به یکی مصوبات استانی مبنی بر اتصال فاضلاب طرح‌های 20 و 25 هکتاری سایت‌های مسکن مهر به فاضلاب شهری شرط تحقق این مصوبه را تامین اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد.

 

 

وی عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که در تامین اعتبارات وجود دارد طرح اتصال فاضلاب طرح 20 هکتاری سایت مسکن مهر به فاضلاب شهری تا 25 بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد و چون این پروژه بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود امکان تسریع در آن وجود ندارد.

اجرای فاضلاب طرح 25 هکتاری مسکن مهر تا فروردین‌ماه سال آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی ادامه داد: پیمانکار این پروژه در دو شیفت کاری مشغول فعالیت است، ولی مشکلات اعتباری به مسئله حساسی در پیشبرد این پروژه‌ها تبدیل شده است.

عراقی‌زاده تصریح کرد: پروژه فاضلاب طرح 25 هکتاری سایت مسکن مهر نیز تا پایان فروردین‌ماه سال آینده به پایان می‌رسد که این مجموعه نهایت تلاش خود را برای تسریع در زمان تحویل این پروژه را به کار می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات اعتباری برخی مسائل فنی نیز کار در این سایت را با مشکل مواجه می‌کند که یکی از آنها عمق زیاد حفاری‌ها و حجم بالای کار است.

 

اجرای طرح فاضلاب در چهار شهر خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در ارتباط با پوشش شبکه فاضلاب استان نیز متذکر شد: در حال حاضر چهار شهر بیرجند، قاین، فردوس و سربیشه در استان خراسان جنوبی زیر پوشش عملیات اجرای شبکه فاضلاب قرار دارند.

عراقی‌زاده با اشاره به وضعیت محدود منابع آب در استان از مردم درخواست کرد که نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب را داشته باشند.

انتهای پیام/69004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول