اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خبر داد

امضای قرارداد 17 میلیون یورویی بین ایران و اکو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: برای اجرای طرح فاضلاب بیرجند هفته آینده بین ایران و بانک توسعه تجارت اکو قرارداد 17.6 میلیون یورویی امضا می‌شود.

امضای قرارداد 17 میلیون یورویی بین ایران و اکو

مجتبی عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه یکشنبه هشتم بهمن‌ها یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای بخش فاضلاب کشور بین ایران و بانک توسعه اکو امضا خواهد شد، اظهار داشت: این قرارداد که در قابل تسهیلات است با حضور مسئولان ارشد کشوری، اعضای بانک توسعه اکو و مدیران آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در استانداری خراسان‌رضوی به امضا می‌رسد.

وی بر استفاده از تسهیلات بانکی برای گسترش شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه‌خانه‌های جدید در سطح استان

خراسان‌جنوبی تاکید کرد و افزود: خراسان‌جنوبی برای نخستین بار شاهد استفاده تسهیلات 17.6 میلیون یورویی بانک اکو برای فاضلاب استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تسهیلات بانک اکو برای کمک به محیط زیست در سال 2013 به ایران (خراسان‌جنوبی) اختصاص داده می‌شود، اذعان داشت: در این مراسم همچنین قرارداد همکاری این بانک با هفت استان دیگر برای پرداخت تسهیلات در بخش‌های دیگر کشور هم به امضا می‌رسد.

انتهای پیام/2248/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول