اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

اجرای فاضلاب در 50 درصد مناطق بیرجند باقی مانده است

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: اجرای شبکه فاضلاب در 50 درصد مناطق بیرجند باقی مانده است.

اجرای فاضلاب در 50 درصد مناطق بیرجند باقی مانده است

مهدی هاشمی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: در حال حاضر هشت پیمانکار در راستای اجرای خطوط فاضلاب شهر بیرجند فعالیت می‌کنند.

وی گفت: این پیمانکاران در حال اجرای خطوط اصلی فاضلاب بیرجند در مناطق شمال شرق به سمت مسکن مهر و مناطق شرقی مانند خیابان‌های معلم و غفاری هستند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: مطالعات اجرای طرح فاضلاب در بیرجند به سال 72 برمی‌گردد اما عمده کار اجرایی فاضلاب در بیرجند در هفت ساله اخیر انجام شده است.

هاشمی‌مقدم یادآور شد: اجرای شبکه فاضلاب در خیابان‌های اصلی شهر به دلیل ترافیک شهری با کندی صورت می‌گیرد.

وی در مورد علت تاخیر در اجرای پروژه‌های فاضلاب تصریح کرد: این مجموعه سعی کرده که پیمانکاران توانمندی را برای اجرای سریع پروژه‌های فاضلاب انتخاب کند اما با وجود این به دلیل برخورد تاسیسات زیرزمینی سایر دستگاه‌ها مثل برق، گاز، مخابرات و میراث فرهنگی پروژه‌ها با تاخیر جزئی مواجه می‌‌شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه اجرای شبکه‌های اصلی و فرعی از محل اعتبارات عمرانی است اجرای همزمان خطوط اصلی، فرعی و نصب انشعابات از محدودیت‌هایی برخوردار است.

هاشمی‌مقدم افزود: یکی از این محدودیت‌ها تامین منابع اعتباری است علاوه بر این دلایل فنی نیز وجود دارد چراکه باید زمان مشخصی پس از اجرای خطوط و نشست خاک، نصب انشعابات انجام شود تا بعدا دچار مشکل نشود.

وی تصریح کرد: مجموعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق اجرای شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول