اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی خبر داد

جلب مشارکت داخلی برای تکمیل پروژه فاضلاب فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: در راستای جلب سرمایه‌گذاری این مجموعه موفق به جلب سرمایه داخلی برای پروژه فاضلاب فردوس شده است.

جلب مشارکت داخلی برای تکمیل پروژه فاضلاب فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی‌ عراقی‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های اجرایی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی در چند سال اخیر اظهار داشت: این مجموعه پس از انقلاب کارنامه زرینی را از خود به نمایش گذاشته و حجم پروژه‌های اجرا شده نشان از خدمت بی‌سابقه به مردم است و وضعیت کنونی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

این مسئول با اشاره به تداوم 15 ساله پدیده خشکسالی در  خراسان‌جنوبی ادامه داد: خشکسالی‌های مداوم این منطقه سبب شده که در حال حاضر با کمبود منابع آبی در استان مواجه باشیم.

وی افزود: با وجود همه این مشکلات در حال حاضر تمام جمعیت شهری و بخشی از جمعیت روستایی استان تحت پوشش صددرصدی آب آشامیدنی سالم هستند همچنین نظارت‌های کیفی نیز توسط این شرکت به صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی به آغاز عملیات اجرایی فاضلاب در چهار شهر خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: این پروژه در حالی در سه شهر جدید استان آغاز شده که این مجموعه با کمبود منابع مالی مواجه است.

عراقی‌زاده ادامه داد: با وجود مشکلاتی که این مجموعه در بخش منابع مالی مواجه است هر ساله شاهد پیشرفت قابل توجه در حجم و کیفیت پروژه‌ها هستیم.

وی یکی از دستاوردهای شرکت در سال گذشته را جلب مشارکت خارجی برای پروژه فاضلاب عنوان کرد و گفت: این مسئله سبب ایجاد تحولی بزرگ در روند اجرایی این پروژه در استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در ابتدای این هفته مبادله موافقتنامه با مسئولان بانک توسعه تجارت اکو برای مشارکت مالی در پروژه فاضلاب بیرجند صورت گرفته است.

عراقی‌زاده ادامه داد: همچنین در بقیه شهرها مثل فردوس نیز این مجموعه موفق شده نظر سرمایه‌گذار داخلی را برای مشارکت مالی جلب کند.

وی متذکر شد: این پیشرفت‌ها از دستاوردهای نظام است که با وجود همه تحریم‌ها کوچک‌ترین خللی در اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی اذعان داشت: در سال جاری دو شهر تازه تاسیس قهستان و طبس مسینا را از شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل گرفته‌ایم و عملیات آبرسانی آن آغاز شده  و ادامه این پروژه بعد از تامین منابع مالی محقق می‌شود.

انتهای پیام/69004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول