اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی خبر داد

هزینه 31 میلیارد ریالی برای طرح‌های آبرسانی بشرویه و بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از هزینه شدن مبلغ 31 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی بشرویه، سربیشه و بیرجند خبر داد.

هزینه 31 میلیارد ریالی برای طرح‌های آبرسانی بشرویه و بیرجند

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: دو پروژه آبرسانی در شهرستان بشرویه با 2 میلیارد و 850 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که این اعتبارات از منابع استانی تامین شده است.

وی با بیان اینکه 100 خانوار می‌توانند از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند، افزود: این طرح‌ها شامل اجرای خط انتقال به طول 12 هزار و 427 متر، شبکه توزیع 2 هزار و 500 متر، احداث حوضچه شیرآلات 30 باب، احداث مخزن 40 و 60 متر مکعبی، نصب علائم مسیر 80 عدد و دو مورد حصارکشی است.

هزینه‌کرد 15 میلیاردی برای اجرای سه طرح سربیشه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از افتتاح سه پروژه در شهرستان سربیشه خبر داد و بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

بسکابادی تصریح کرد: این طرح‌ها 35 هزار و 500 متر لوله‌گذاری، یک‌هزار و 200 متر مکعب مخزن، 510 متر فنس‌کشی، سه باب ایستگاه پمپاژ، تقویت و تجهیز دو حلقه چاه عمیق، یک مورد نصب پست و 12 متر مربع موتورخانه را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از سال 89 آغاز و سال گذشته بوده، متذکر شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 990 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

افتتاح پنج طرح آبرسانی در شهرستان بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج طرح از پروژه‌های دهه فجر آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند افتتاح می‌شود، اضافه کرد: اعتبار این طرح‌ها بالغ بر 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است.

بسکابادی اجرای این پروژه‌ها را برای تامین آب آشامیدنی دانست و یادآور شد: با اجرای این پروژه‌ها 232 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: این طرح‌ها شامل عملیاتی نظیر 6 هزار و 917 متر لوله‌گذاری، احداث مخزن ذخیره چهار باب، دو باب ایستگاه پمپاژ، احداث چهار باب مخزن ذخیره، 20 باب حوضچه شیرآلات و احداث 200 متر شبکه برق است.

انتهای پیام/69010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول