اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

حمایت شرکت آب و فاضلاب از پایان‌نامه‌های دانشجویی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در سال جاری این مجموعه از چندین پایان‌نامه دانشجویی حمایت مالی انجام داده است و به این مهم قوت ادامه دارد.

حمایت شرکت آب و فاضلاب از پایان‌نامه‌های دانشجویی

صادق یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از ارائه 16 طرح در کمیته تحقیقات شرکت در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 14 طرح در دست بررسی و دو طرح تصویب شده است.

وی به گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده شرکت آب و فاضلاب استان در بخش تحقیقات اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت جلسه کمیته تحقیقات در این مجموعه در راستای بررسی طرح‌های تحقیقاتی تشکیل شده است.

افزایش توان علمی کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افزایش تعداد اعضای کمیته تحقیقات شرکت در سال جاری به منظور استفاده از توان علمی اعضا در استان و افزایش سطح علمی این کمیته خبر داد و افزود: در همین راستا تعداد دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه و یک نفر از کارشناسان مرتبط با صنعت آب و فاضلاب برای عضویت در کمیته انتخاب و احکام عضویت آنها توسط شرکت مهندسی ابلاغ شده است.

یوسفی از تصویب دو طرح تحقیقاتی با عناوین بررسی علل تولید بو در برکه‌های تثبیت تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند و روش‌های کنترل آن و برنامه‌های ارتقای تصفیه‌خانه، بررسی خردگی در تاسیسات فاضلاب شهر بیرجند و ارائه راهکارهای مقابله با آن و تهیه و نصب نرم‌افزار تحت وب تحلیل اطلاعات و تحقیقات در سال جاری در جلسات این کمیته خبر داد.

تصویب دو طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب در سال جاری

وی از 14 طرح تحقیقاتی دیگر ارائه شده این کمیته خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌‌ها در مرحله بررسی است که در صورت تصویب عملیاتی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به عضویت 10 نفر در کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: این کمیته برنامه‌ریزی دقیقی را در راستای افزایش سطح علمی و کاربرد تحقیقات در امور عمرانی و جاری شرکت انجام داده است.

یوسفی با بیان اینکه کمیته تحقیقات شرکت از چاپ و تالیف کتب " کاربرد GIS در شبکه‌های توزیع آب و فاضلاب" و " آموزش جامع EXCELL 2010  در زمینه آب و فاضلاب" حمایت می‌کند، اذعان داشت: این کتب توسط همکاران شرکت برای چاپ آماده شده است.

*حمایت شرکت آب و فاضلاب از طرح‌های اختراعی

وی حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و حمایت از طرح‌های اختراعی را از دیگر اولویت‌های کاری کمیته تحقیقات شرکت دانست و اضافه کرد: در سال جاری این مجموعه از تعدادی پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد حمایت مالی کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: کارگاه آموزش استانی "چاه و بهره‌برداری از آن" در سال جاری در شرکت برگزار شده و تعدادی از همکاران در آن کارگاه شرکت کرده‌اند.

یوسفی از نیازسنجی و تعیین اولویت‌های سال آتی این شرکت با توجه به نیاز حوزه‌های مختلف خبر داد و متذکر شد: برای تحقق این هدف از حوزه‌های مختلف برای معرفی این اولویت‌ها درخواست همکاری شده است.

انتهای پیام/69004/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول