اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

بارگذاری 2 میلیون سند سجلی در اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از بارگذاری 2 میلیون و 985 هزار سند سجلی در استان اردبیل در یک سال اخیر خبر داد.

بارگذاری 2 میلیون سند سجلی در اردبیل

عبدالله امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: از تعداد 3 میلیون و 186 هزار و 902 مورد سند ولادت و وفات تعداد 2 میلیون و 985 هزار و 351 مورد بارگذاری شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این تعداد حدود 94 درصد اسناد را شامل می‌شود که با فعالیتی مستمر و شبانه‌روزی موجب ثبت این رقم شد.

امینی خاطرنشان کرد: این طرح مهم موجب می‌شود تمام شهروندان در هر شهری که ساکن هستند از خدمات ثبتی خود از جمله شناسنامه، کارت ملی و... برخوردار شده و نیازی به مراجعه به شهر محل تولد نیست.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌ریزی ثبت احوال استان اردبیل برای ثبت 100 درصدی ولادت و فوت در مهلت قانونی است. در فروردین سال 92 بیش از 95 درصد ادارات استان در ثبت فوت و ولادت به 100 درصد رسیده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان در ادامه با قدردانی از فعالیت تمام رؤسای ادارات یادآور شد: ما بنا داریم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ثبت وقایع حیاتی استان در مهلت قانونی را به حدود 100 درصد برسانیم و این کار در ارائه خدمات بهتر به شهروندان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

امینی در پایان گفت: در ثبت ولادت شهرستان کوثر با 99.75 درصد، خلخال با 99.35 درصد و پارس‌آباد با 99.27 درصد و در ثبت وفات شهرستان‌های نمین با 99.72 درصد، بیله‌سوار با 99.59 درصد و کوثر با 99.36 درصد بیشترین آمار ثبت در مهلت قانونی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/62003/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول