اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

سند نظام رتبه‌بندی معلمان اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند نظام رتبه‌بندی معلمان به صورت رسمی مصوب و اجرایی می‌شود.

سند نظام رتبه‌بندی معلمان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی (ع) اظهار داشت: گروه‌ها و افراد بسیاری قبل از انقلاب اسلامی سعی داشتند، برای تطهیر فضای اطراف خود افکار و عقایدشان را به امام راحل عرضه کنند و تاییدیه بگیرند.

وی تصریح کرد: شهید مطهری تنها شخصیتی بود که این تاییدیه را از امام خمینی (ره) به طور کامل دریافت کرد و امام راحل آثار این معلم شهید را ارزنده و آموزنده خواند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: جفا است که آثار شهید مطهری در غربت بماند و جوانان و مردم از آن بهره نبرند.

شیخ‌بهایی، اشاعه فرهنگ اصیل حجاب را یکی از مهمترین کارهای شهید مطهری برشمرد و عنوان کرد: کتاب «مسئله حجاب» استاد مطهری پاسخگوی بسیاری از شبهاتی است که در جامعه امروز در مورد حجاب وجود دارد و انگار که این کتاب به زبان امروز و برای امروز نوشته شده است.

وی همکاری بین اولیا دانش‌آموزان با مدارس استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: استان کرمان دارای 228 معلم و یک هزار و 600 دانش‌آموز شهید است و شهید ایرانمنش در گذشته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته اصول سیاست‌های کلی تحول در آموزش و پرورش توسط مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام و سران سه قوه ابلاغ شد که این امر مهر تایید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: سند نظام رتبه‌بندی معلمان به صورت رسمی مصوب و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان کرمان گفت: از 25 هزار نفر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در ایران یک هزار و 325 نفر در دانشگاه فرهنگیان کرمان مشغول به تحصیل هستند و این دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه آموزش‌های مهارتی تاکید دارند و ما باید 50 درصد از دانش‌آموزان دوره متوسطه را به سمت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش راهنمایی کنیم.

شیخ‌بهایی اذعان داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان طی سال‌های اخیر فعالیت‌های قرآنی را به متن برنامه‌های خود آورده است. 

انتهای پیام/80019/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول