اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی استان مرکزی

اداره کل ثبت‌احوال استان مرکزی رتبه برتر شد

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی از کسب رتبه دستگاه برتر توسط اداره کل ثبت‌احوال استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی استان خبر داد.

اداره کل ثبت‌احوال استان مرکزی رتبه برتر شد

مهدی چقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع یک‌‌هزار امتیاز در نظر گرفته شده در این جشنواره، این اداره کل با کسب تمام امتیازات در شاخص‌های اختصاصی رتبه برتر این جشنواره را از آن خود کرد.

وی گفت: ثبت‌احوال استان مرکزی همچنین حائز رتبه برتر در محور خدمت‌رسانی به مردم و شهروند‌مداری نیز شد که این نشان از احترام و تکریم مراجعین و انجام کامل تمامی فاکتورهای مورد نیاز خدمت‌رسانی و شهروندمداری است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی ادامه داد: ثبت‌احوال در زمره دستگاه‌هایی است که بیشترین مخاطب را در طول روز به خود اختصاص داده و در بحث رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از جمله دستگاه‌هایی است که کم‌ترین نارضایتی در بین سایر دستگاه‌های استان را دارد.

چقایی همچنین پیرامون ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان گفت: ثبت‌احوال استان جزو دستگاه‌های پیشرو در این زمینه است و بیش از 10 نوع از خدمات خود را به صورت الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی مراجعین انجام می‌دهد و هموطنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ثبت‌احوال این خدمات را دریافت کنند.

وی افزود: این اداره کل همچنین در ارزیابی راهبردی سازمان ثبت‌احوال کشور در سال 91 در بین اداره‌های کل ثبت‌احوال سراسر کشور نیز موفق به کسب رتبه اول در ثبت ولادت و وفات در مهلت قانونی شده است.

انتهای پیام/87008/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول