اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان عنوان کرد

تحول در خوزستان با اجرای سند آمایش سرزمینی

استاندار خوزستان گفت: سند آمایش سرزمین، چشم اندازی تا سال 1404 است که باید در برنامه آینده استان تحول ایجاد کند.

تحول در خوزستان با اجرای سند آمایش سرزمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در همایش آمایش سرزمین که امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سند آمایش سرزمین یک برنامه کاری  را تعریف می‌کند که بر اساس آن عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی، چشم‌اندازی تا سال 1404 است اذعان داشت: این سند باید در برنامه آینده استان تحول ایجاد کند و به منظور دستیابی به سندی کاربردی، لازم است دستگاه‌های اجرایی توسط کارشناسان خود اطلاعات دقیق و به روز را در اختیار مشاوران قرار دهند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اگر پایه‌های این سند متزلزل باشد، قطعا اتکا به آن، کار نادرستی خواهد بود خطاب به مشاوران حاضر در جلسه بیان کرد: اطلاعاتی که در این سند به کار برده شده است از لحاظ زمانی کهنه و اشتباه هستند که این مسئله نتایج بدی در پی خواهد داشت، پایه‌گذاری باید بر اساس اطلاعات روز باشد.

وی اضافه کرد: این کار باید هرچه سریع‌تر انجام شود زیرا آمارها در جهان و به تناسب آن در ایران و خوزستان به سرعت در حال حرکت است و طرح‌هایی که بر اساس این آمار ارائه می‌شود برای زمان حال است و شش ماه بعد نمی‌شود هیچ استنادی به آن کرد.

حجازی با بیان اینکه خروجی این کار باید یک تحول را برای آینده ترسیم کند ادامه داد: باید به دنبال برنامه‌ای رو به جلو باشیم، بنابراین ضروری است پایه‌های این سند درست برنامه‌ریزی شوند و این سند هر چه سریع‌تر به دست آید.

وی خاطرنشان کرد: باید جهت‌دهی کارها برای تنظیم سند آمایش، هر چه سریع‌تر مشخص شود؛ به همین منظور از دستگاه‌های اجرایی انتظار همکاری بیشتری داریم.

انتهای پیام/72011/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول