اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

صدور سند قطعی برای شهرک صنعتی الغدیر قم

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مجوز انتقال قطعی شهرک صنعتی الغدیر قم اخذ شد.

صدور سند قطعی برای شهرک صنعتی الغدیر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی مستندسازی اراضی در اختیار این شرکت است که در تحقق این مهم با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز انتقال قطعی فاز اول شهرک صنعتی 2 هزار هکتاری الغدیر در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی اخذ شد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست این انتقال 864 هکتار از اراضی شهرک صنعتی الغدیر زیرپوشش قرار می‌گیرد افزود: یکی از ویژگی‌های شهرک‌های صنعتی کشور قوانین حاکم بر آنهاست به گونه‌ای که تمام خدمات‌‌دهی از قبیل مجوز ساخت و ساز و صدور سند شش‌دانگ به واحدهای صنعتی بر عهده این شرکت است و با اخذ این سند، روند خدمت‌رسانی تسریع می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی قم گفت: بر اساس این مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی قم می‌تواند در کمترین زمان ممکن نسبت به اخذ سند شش‌دانگ اراضی فاز نخست این شهرک به مساحت 864 هکتار اقدام کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از مزایای اخذ سند شش‌دانگ توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، ‌استفاده از این سند به عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات مالی و اعتباری واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک از بانک‌ها است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول