اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توانمند‌سازی کمیته امداد فردوس خبر داد

پرداخت وام‌کارگشایی به 387 مددجو در فردوس

معاون توانمند‌سازی کمیته امداد فردوس از پرداخت وام‌کارگشایی با سرانه وام پنج میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی به تعداد 387 مددجو خبر داد و گفت: پرداخت وام کارگشایی برای مددکاران مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

پرداخت وام‌کارگشایی به 387 مددجو در فردوس

جعفر جوان‌بخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به حوزه مددکاری و پذیرش در راستای ارائه خدمات مؤثر و زمان‌دار به جامعه هدف و اقشار آسیب‌دیده اظهار کرد: هزار و 505 خانوار و 2 هزار و 723 مددجو در طرح‌های شهید رجایی، خانواده‌های بی‌سرپرست، بیماری سرپرست، زندانی و سرباز تحت حمایت این نهاد هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته 3 میلیارد و 772 میلیون ریال به مددکاران مستمری پرداخت شده است.

پرداخت یک میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد فردوس

معاون توانمند‌سازی کمیته امداد فردوس افزود: سایر خدمات کمیته امداد فردوس شامل اجاره مسکن، کمک معیشتی، هزینه‌های خرید لوازم خانگی و هزینه گاز کشی و موردی می‌شود.

جوان‌بخت با بیان اینکه به هزار و 110 خانوار در سال گذشته خدمات ارائه شده است، اضافه کرد: به این تعداد خانوار یک میلیارد و 24 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی از پرداخت وام‌کارگشایی با سرانه وام پنج میلیون ریالی و 10 میلیون ریال به تعداد 387 مورد خبر داد و تصریح کرد: پرداخت وام کارگشایی برای مددکاران مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

معافیت 92 خانوار از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز

معاون توانمند‌سازی کمیته امداد فردوس از رسیدگی به نامه‌های سفر ریاست جمهوری خبر داد و اذعان داشت: به 308 فقره رسیدگی شده است.

جوان‌بخت طرح پالایش برای شناسایی خانوارها بر اساس نوع بیشترین مشکلات برای ارائه خدمات مؤثر به مددجویان و برخورداری از معافیت‌های انشعاب آب، برق و گاز را از دیگر خدمات کمیته امداد برشمرد.

وی با بیان اینکه معافیت‌های انشعاب‌های آب، برق و گاز به 92 خانوار تعلق داشته است، یادآور شد: معافیت سربازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در سال گذشته 10 مورد بوده است.

پرداخت بیش از 400 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان

معاون توانمند‌سازی کمیته امداد فردوس با بیان اینکه در سال گذشته به 61 نفر کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: کمک هزینه‌ای به مبلغ 436 میلیون ریال با سرانه هدیه ازدواج 3 میلیون ریال و جهیزیه 10 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/69013/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول