اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام حسن قزوین:

اصل حضور حداکثری در انتخابات عامل رفع تحریم است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌‌ فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسن (ع) شهرستان قزوین گفت: اصل حضور حداکثری در انتخابات عامل رفع تحریم و فشار اقتصادی است.

اصل حضور حداکثری در انتخابات عامل رفع تحریم است

حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه دشمن از حربه فشار برای عدم حضور مردم در عرصه انتخابات استفاده می‌کند، اظهار داشت: ملت ایران با استقامت خویش توطئه دشمنان را نابود می‌کند.

تقی‌خانی معرفت، شناخت، بصیرت و حرکت آگاهانه را لازمه استمرار مسیر نظام اسلامی دانست و بیان کرد: حفظ اصل نظام اسلامی، شهدا و پاسداری از ولایت طبق تفکرات شیعه یک امر واجب به شمار می‌رود و ملت ایران با جان و دل انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با کلام پیامبرگونه امام خمینی (ره) حماسه بزرگ دفاع مقدس را رقم زدند، افزود: امروز همان معیار‌های حقیقت، صداقت، ساده‌زیستی و فقاهت در وجود مقام معظم رهبری تبلور و تجلی یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه اصل نظام اسلامی برای تمامی ملت مقدس است، تصریح کرد: قطار انقلاب اسلامی با شتاب و هیجان به حرکت خویش ادامه می‌دهد.

تقی‌خانی اذعان کرد: شخص مسلمان هیچ‌گاه نمی‌تواند در برابر جامعه و خدای خویش که تمام حق و هستی از اوست، بی‌تفاوت باشد؛ چراکه معیارهای ملت ایران با معیارهای غیر الهی تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی ایران بیش از هر چیز دیگر جامعه ایمانی، اسلامی و قرآنی است، ادامه داد: ملت ایران با جان و دل مکتب الهی، دین مترقی، جامع، جاودانه و الهی اسلام را پذیرفته است.

تقی‌خانی به‌کارگیری معیار‌ها برای گزینش اصلح در زمان انتخابات را ضروری خواند و تصریح کرد: ایمان، اعتقاد، پایبندی به آرمان‌های دینی، توانمندی و نیز عالم و عارف بودن به معارف اسلامی از ملاک‌های گزینش افراد منتخب در عرصه انتخابات است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول