اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قروه انتخاب شدند

9 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قروه انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قروه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده در نشست انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قروه انتخابات را تجلی مهمترین حضور حماسی مردم در صحنه دانست و گفت: مردم با حضور خود در این انتخابات، حماسه‌ای باشکوه خلق می‌کنند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسانند.

وی افزود: تمام روند انتخابات توسط مردم برگزار می‌شود و وزارت کشور به عنوان مجری در خدمت مردم است تا مقدمات حضور گسترده ملت ایران اسلامی در این رویداد مهم و سرنوشت ساز فراهم شود.

فرماندار قروه تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم، خادمان خود را برای جایگاه‌های مختلف همچون شورای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام اضافه کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با درک صحیح وضعیت کشور، حضوری باشکوه در این رویداد مهم خواهند داشت و نقشه‌های دشمنان را نقش  بر آب می‌کنند.

شیخی‌زاده از اعضای هیئت اجرایی خواست با حفظ بیطرفی کامل، همکاری لازم را با مسئولان برگزاری انتخاب انجام دهند تا شرایط لازم برای حضور گسترده مردم در این انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به وظایف مجریان انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور گفت: انتخابات حماسه‌ای بزرگ و حیاتی است که برای خلق این حماسه به همه امکانات و عوامل نیاز است و به امید خدا با استفاده از نیرو و توان بیشتر، ملت ایران حماسه‌ای پر شکوه‌تر از قبل را خلق خواهد کرد.

شیخی‌زاده افزود: شعار حماسه سیاسی تنها از منظر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا معنا و مفهوم واقعی پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و طراحی‌های گسترده‌ای از طرف دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداقلی مردم در انتخابات صورت گرفته است و از این رو حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، یک عرض اندام ملی محسوب می‌شود.

خاطر نشان می‌شود در این نشست که در فرمانداری قروه با حضور معتمدین برگزار شد، 9 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.

انتهای پیام/79009/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول