اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

پلدختری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده‌ای خواهند داشت

امام جمعه پلدختر گفت: مردم پلدختر در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

پلدختری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده‌ای خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع مردم شهرستان پلدختر با بیان اینکه حضور در انتخابات در حفظ و تقویت نظام بسیار مؤثر است، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی خلق می‌کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب دفع توطئه دشمن می‌شود و این حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح یک تکلیف بزرگ بر مردم است.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن درصدد حضور سست و کمرنگ مردم در انتخابات است و ملت با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی علاقه‌مندی خود را به نظام اسلامی به درستی ثابت می‌کنند.

وی انتخابات را یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها دانست و افزود: کشاندن مردم به انتخابات از با ارزش‌ترین اقدامات است و حق مردم است که در انتخابات شرکت کنند و همه باید همدیگر را برای حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند، تا دشمن ناامید شود.

لروند با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی نشان دهنده بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی بالای مردم است، تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی موجب خیر و صلاح دنیا و آخرت، ثبات سیاسی و اقتصادی و پیروزی‌های بین‌المللی ایران و ایرانی است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انتخابات هم حق و هم تکلیف است و مردم باید سرنوشت خود را رقم بزنند، گفت: ملاک اصلح بودن کاندیدا پایبندی به اصول انقلاب است و انتخابات 24 خرداد ماه تضمین کننده پیشرفت و اقتدار نظام در تمام زمینه‌ها است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب برای برگزاری کمرنگ انتخابات 24 خرداد ماه امسال از هیچ توطئه و ترفندی دریغ نخواهند کرد و به همین دلیل باید ملت با بصیرت ایران هوشیار باشند.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول