اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام فلاحیان:

اسلام، پیشرفت و ایران قدرتمند شعار انتخاباتی‌ام است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امام (ره) می‌فرماید ما اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم باید در سایه اسلام حرکت کنیم، به همین خاطر من شعار خود را اسلام، پیشرفت، ایران قدرتمند انتخاب کرده‌ام.

اسلام، پیشرفت و ایران قدرتمند شعار انتخاباتی‌ام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی فلاحیان امروز در جمع مردم شهرستان خرم‌آباد ضمن دعوت همه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای گفت: جریان انحرافی گروهی است که مشایی از سرشاخه‌های آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه این گروه انحرافی‌ در درون دولت احمدی‌نژاد است، افزود: امروز جریان انحرافی را با مشایی می‌شناسند.

فلاحیان در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدم کشوری پیشرفت می‌کند که به اسلام و ادیان الهی اعتقاد داشته باشد.

این نامزد احتمالی انتخاباتی ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری بر همه چیز مقدم است، گفت: مقام معظم رهبری هر دستوری بدهد، همه اقشار جامعه وظیفه دارند، به آن عمل کرده و لبیک بگویند.

فلاحیان به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: امروز مذاکرات 1+5 به یک نتایج خوبی رسیده که باید آن را ادامه دهیم.

وی افزود: معتقدم که اگر این مذاکرات را ادامه دهیم، تا حدودی تحریم‌ها کاهش می‎یابند.

فلاحیان خاطرنشان کرد: روند مذاکرات 1+5 یک روند مثبت است و می توان به نتیجه‎ای رسید.

این نامزد احتمالی انتخاباتی با اشاره به اینکه امنیت امروز مرهون جانفشانی‌های خیلی از شخصیت‌ها به خصوص جوان‌ها است، گفت: مردم باید با تحقیق از نامزدهای انتخاباتی ویژگی‌های آنها را شناسایی و کاندیدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فلاحیان تصریح کرد: مردم فقط به شعارهای نامزدهای انتخاباتی توجه نکنند، بلکه باید بررسی کنند که این نامزد آیا اشرافیت این موضوعات را دارد، یا خیر، بعد که به نتیجه رسیدند، آن را انتخاب کنند.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به برخی از برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: بیش از 11 برنامه برای خود پیش‌بینی کرده‌ام که یکی از این برنامه‌ها طرح اوقات فراغت جوانان 14 تا 24 سال است.

فلاحیان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های من ایجاد اشتغال بر اساس نوع رشته فارغ‌التحصیلی جوانان در سطح کشور است.

وی با بیان یکی دیگر از برنامه‌های ریاست جمهوری خود گفت: دولتی که بخواهد ساختار سیاسی و اقتصادی را بر اساس مدیریت کارآمد تشکیل دهد، باید دولت الکترونیک محور باشد.

این نامزد احتمالی انتخاباتی ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دولت یازدهم خود بحث رونق دادن به صنعت و گردشگری در سطح کشور است.

فلاحیان خاطرنشان کرد: در دولت سازندگی خیلی کارها صورت گرفت اما تنش‌هایی هم در این دولت وجود داشت.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: برخی‎ها به جای اینکه ماهی را به مردم بدهند، باید آن وسیله ماهیگیری را در اختیار مردم قرار دهند.

فلاحیان در ادامه گفت: در دولت نهم و دهم با دادن سهام عدالت و یارانه‌ها خیلی از کارهای خوب صورت گرفت، اما مشکل تورم باعث شد که تمام یارانه‌ها بر باد بروند.

این نامزد احتمالی انتخاباتی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما افزایش تولید محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی در سطح کشور است.

وی به بحث نبود زیرساخت‌های کافی برای توریست‌ها اشاره کرد و گفت: ما در سطح جهان 300 میلیون شیعه داریم که اگر بخواهیم برای 100 میلیون توریسم برنامه‌ریزی کنیم، در حال حاضر ما تنها 30 میلیون ظرفیت توریست در سطح کشور داریم.

وی در ادامه افزود: امروز در سطح کشور ما 4,5میلیون دانشجو داریم و این نشان می‎دهد که در بحث علمی کارهای خوبی صورت گرفته است.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سال‎های گذشته ما سالانه 3 هزار مقالات علمی در خارج از مرزها داشته‌ایم، اما امروز به 30 هزار رسیده است که امیدواریم طبق استانداردها به 300 هزار برسانیم.

فلاحیان در ادامه در خصوص مشکلات لرستان اشاراتی داشت و گفت: من تا حدودی شناخت کافی روی استان لرستان دارم که این استان با وجود ظرفیت‌های خدادادی از جمله آب، صنعت و ...متاسفانه رشد بیکاری آن بالاتر از استان‎های دیگر است.

وی افزود: مسئله بیکاری و مشکلات لرستان من را رنج می‌دهد که امیدوارم بتوانیم برای آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

فلاحیان گفت: امام می‌فرماید ما اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم باید در سایه اسلام حرکت کنیم، به همین خاطر من شعار خود را اسلام، پیشرفت، ایران قدرتمند انتخاب کرده‌ام.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول