اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

حضور آگاهانه در انتخابات خنثی کننده هر توطئه‌ای است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: چنانچه اقشار مختلف جامعه در انتخابات ریاست جمهوری حضور آگاهانه‌ای را به منصه ظهور برسانند، به طور قطع هر توطئه‌ای خنثی می‌شود.

حضور آگاهانه در انتخابات خنثی کننده هر توطئه‌ای است

مؤید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور آگاهانه، توأم با شور و شعور سیاسی مردم تأثیر زیادی در برپایی انتخابات باشکوه دارد؛ تا جایی که میدان را برای جولان دادن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنگ کرده و امکان هرگونه ابتکار عمل و تحرک از مخالفان و معاندان سلب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از اخلال‌گری در انتخابات، ملت ایران اسلامی نقش کلیدی دارند، افزود: چنانچه ملت برای برپایی این انتخابات از هم‌اکنون آماده شده و به انحای مختلف با قرار گرفتن در کنار دولتمردان به نقش‌آفرینی بپردازند به دشمنان نظام و خودشان این مفهوم را القا می‌کنند که نسبت به انتخابات و نتایج آن حساس هستند؛ به این ترتیب خودشان جلوی اخلال‌گران می‌ایستند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مسئولان و دولتمردان این انتظار وجود دارد که مقدمات لازم را برای برپایی یک انتخابات باشکوه در کشورمان فراهم کنند و اطلاعات بسیط و کاملی در مورد زمان برپایی آئین سیاسی و اجتماعی فوق، کاندیداها و اهداف آن‌ها به مردم ارائه دهند، چراکه تنها در این صورت است که رأی‌دهندگان می‌توانند برای امانت‌داری قوه مجریه کاندید اصلح را انتخاب کنند.

وی به نام‌گذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و همراه با حضور حداکثری نیروهای متعهد و ولایتمدار مصداق بارز حماسه سیاسی است؛ لیکن امیدوار هستیم با انتخاب فردی توانمند و با تیم کاری قوی و متعهد تا پایان سال جاری در حوزه اقتصاد نیز حماسه‌های کم‌نظیری خلق شود.

حسینی‌صدر به نقش مؤثر رسانه‌ها در تحقق یافتن آرمان‌های انقلاب و برنامه‌های پیش روی نظام اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌های جمعی باید به معرفی کامل و به هنگام کاندیداها با هدف افزایش شناخت و بصیرت مردم گام بردارند تا فردی لایق‌تر و فعال‌تر فرصت خدمت به میهن اسلامی را پیدا کند؛ چه بسا فرد منتخب در تحقق چشم‌انداز 1404 و ارتقای جایگاه نظام در جهان، گام‌هایی رو به جلو بردارد.

انتهای پیام/61002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول