اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه مطرح کرد

آمادگی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: انتخابات از مظاهر مردم‌سالاری دینی است، بنابر این تمام دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

حسن فتحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دو انتخابات مهم و حساس است از این رو تمام دستگاه‌های اجرایی در حال آماده شدن برای این انتخابات مهم هستند.

وی افزود: مطمئن هستیم انتخابات با مشارکت گسترده مردم همراه می‌شود و این در مناسبات بین‌المللی تاثیر‌گذار است.

فتحی‌نیا گفت: امسال با توجه به اینکه از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بی‌نظیر خلق خواهند کرد تا دشمنان این انقلاب که چشم طمع به این انتخابات دارند از خلق این حماسه همچون گذشته سرخورده و ناامید شوند.

فتحی‌نیا در ادامه گفت: مردم ایران استاد برگزاری انتخابات هستند چرا که در این سی و چهار سالی که از انقلاب می‌گذرد به همه دنیا ثابت کردند که با برگزاری و شرکت در انتخابات در کشورشان نماد دموکراسی را در جهان به تثبیت رساندند.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دو انتخابات مهم و حساس است از این رو تمام دستگاه‌های اجرایی در حال آماده شدن برای این انتخابات مهم هستند.

فرماندار تربت‌حیدریه بیان کرد: یکی از مظاهر مردم سالاری دینی و مشارکت فراگیر ملت در صحنه‌های تصمیم‌گیری انتخابات است که 24 خردادماه با مشارکت حداکثری مردم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول