اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-59

رجبی: مشارکت همه جانبه در انتخابات نادیده گرفته نشود / برخی اختلافات مانع حمایت از ولایت نمی‌شود

فرماندار نکا با بیان اینکه نارسایی‌ها و برخی اختلافات مانع حمایت ما از ولایت و امام و رهبری نمی‌شود، گفت: حضور و مشارکت همه جانبه در انتخابات از وظایف مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

رجبی: مشارکت همه جانبه در انتخابات نادیده گرفته نشود / برخی اختلافات مانع حمایت از ولایت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کارگر و معلم اظهار داشت: زندگی و شخصیت شهید مطهری باید الگو و سرمشق دانشجویان باشد تا با کسب علم و دانش بتوانند به تعالی و سعادت دست یابند.

وی افزود: تمام آثار استاد مطهری درسی بزرگ برای جامعه بشری است که باید به دقت مطالعه و مورد بررسی قرار گیرد.

رجبی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق اسلامی، نقش اساتید و مربیان در ترویج اخلاق اسلامی را مهم دانست و یادآور شد: اساتید دانشگاه باید نسبت به ترویج اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس اهتمام ورزند و معنویات را در کلاس‌ها تدریس کنند.

وی گفت: استاد مطهری دارای اندیشه ژرفی بود که تنها برای ازدیاد کتب و تالیفات خود، کتاب‌های متعدد ننوشت بلکه بر اساس نیازسنجی جامعه به این کار همت گماشت و بهترین وسیله در تربیت علمی و عملی دانش‌آموزان است.

فرماندار نکا در ادامه با اشاره به گرامیداشت روز کارگر ادامه داد: نه تنها روز کارگر بلکه باید همیشه ایام قدردان این قشر زحمتکش باشیم و این مراسم فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران است.

وی گفت: کار باید با تدبیر و صداقت همراه باشد و اگر کار با محور راستی و صداقت انجام شود در کیفیت و کمیت محصول تاثیر داشته و با اطمینان می‌توانیم مصرف کنیم.

رجبی یادآور شد: فرهنگ کار عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است زیرا که پیامبر اعظم (ص) بر دستان توانمند کارگران بوسه زده و با این عمل منزلت ویژه به این قشر بخشیدند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات آینده افزود: حضور و مشارکت همه جانبه در انتخابات از وظایف مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

فرماندار نکا بیان داشت: معلمان همراه با مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را خلق و به دشمنان ثابت می‌کنند که در پای منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبری هستند.

وی اضافه کرد: باید با حضور گسترده به همه اعلام کنیم که گرانی‌ها، نارسایی‌ها و برخی اختلافات مانع حمایت ما از ولایت و امام و رهبری نمی‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم از 80 معلم و مدیر نمونه شهرستان نکا و همچنین مدیران فعال فرهنگی شهرستان نکا تجلیل شد.

انتهای پیام/86002 /ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول