اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان البرز:

زمینه‌های حضور حداکثری مردم البرز در انتخابات فراهم است

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: زمینه‌های حضور حداکثری مردم البرز در انتخابات فراهم است.

زمینه‌های حضور حداکثری مردم البرز در انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو ظهر امروز در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: هر چه بیشتر به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم البرز بیشتر می‌شود و برگزارکنندگان انتخابات در این استان نیز زمینه‌های حضور بیش از پیش مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کردند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات تمام تهدیدات و سناریوهای دشمن را بی اثر خواهد کرد.

*حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر استقلال ملی کشور را به همگان یادآوری می‌کند

کردلو در ادامه سخنان خود مشارکت مردم در انتخابات را تأمین‌کننده امنیت کشور در آینده خواند و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر استقلال ملی کشور را به همگان یادآوری می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به تحلیل شعار سال «حماسه سیاسی» پرداخت و گفت: واژه حماسه در واقع حرکتی خارق‌العاده، گامی بلند، پرش و جهشی به نقطه اوج محسوب می‌شود.

رئیس تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات البرز بیان داشت: شاه‌کلید واژه حماسه دربردارنده دلاوری، دلیری و شجاعت است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری البرز وسعت دامنه تعبیر واژه «حماسه سیاسی» را همطراز با فتح بزرگ خرمشهر دانست و تصریح کرد: «حماسه سیاسی» حرکت انقلابی همطراز با رشادت‌های دوران دفاع مقدس و به عظمت فتح خرمشهر است.

*ملت ایران همواره حماسه‌آفرین بودند

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی استان البرز نقش‌آفرینی ملت در طول 34 سال گذشته را یادآور شد و گفت: مردم در انقلاب 1357 با ایستادگی در برابر قطب‌های استعماری و صیانت از نهال نوپای انقلاب در مقابل دشمن قد علم کردند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت جانانه در برابر تهاجم نظامی مزدوران رژیم بعثی عراق و نثار خون ده‌ها هزار شهید جان برکف مصداق بارز و عینی از خلق حماسه سیاسی از سوی مردم بوده است.

*انتخابات خرداد 92 نقطه اوج حماسه سیاسی است

کردلو انتخابات خرداد ماه سال 92 را نقطه اوج حماسه سیاسی در انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور، آگاهانه، با بصیرت و هدفمند مردم در صحنه انتخابات خلق حماسه جاودانه دیگری بر پیکره تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول