اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دشمنان دنبال فتنه هستند/ سران فتنه در بین مردم منفور شده‏اند

استاندار زنجان گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال فتنه هستند.

دشمنان دنبال فتنه هستند/ سران فتنه در بین مردم منفور شده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد عصر امروز در جلسه عوامل اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در شهرستان ایجرود اظهار داشت: در راستای مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو از همه ظرفیت‎ها استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت گسترده در انتخابات یکی از مهم‏ترین خواسته‏های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همچنین این امر مهم‏ترین شاخص انتخابات محسوب می‏شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشارکت گسترده در انتخابات به نفع مردم، مملکت، اسلام و مسلمین است، اضافه کرد: در این راستا همه ابزار دولتی را نیز می‏توان به کار گرفت.

*هر حرکتی باید در چارچوب قوانین باشد

وی با بیان اینکه باید فضای انتخابات امن و به دور از هرگونه بهانه یا موضوعی که به امنیت انتخابات خدشه وارد می‏کند، باشد، تصریح کرد: حرکت در چارچوب قوانین، ادعا و احقاق حق در این چارچوب از دیگر تأکیدات مهم مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات به شمار می‏رود.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه ملاک حرکت و اقدام و انجام وظیفه به عنوان برگزارکنندگان انتخابات در چارچوب قوانین است، ادامه داد: ملاحظات منطقه‏ای و بومی نیز نباید ملاک عمل قرار گیرد.

*دلیل رخداد فتنه 88 عدم عمل به قانون بود

وی با بیان اینکه فتنه 88 به دلیل عدم عمل به قانون در کشور رخ داد، یادآور شد: امروز همان فتنه‏گران مورد نفرت جامعه قرار گرفته‏اند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه حافظه مردم هرگز فتنه 88، فتنه‏گران و سران فتنه را فراموش نمی‏کند، اذعان داشت: آنها ادعاهای خود را در چارچوب قوانین پیگیری نکردند.

وی با اشاره به اینکه توجه به قانون در هر شرایطی تکلیف را روشن می‏کند، افزود: امروز باید قانون مبنای حرکت قرار گیرد.

*دشمن دنبال فتنه است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه دشمنان دنبال فتنه هستند، اضافه کرد: با وجود اینکه در چارچوب قوانین حرکت می‏کنیم بازهم فتنه‏گران بهانه‏هایی پیدا می‏کنند.

وی با اشاره به اینکه باید هر سوژه و بهانه‏ای که احساس می‏شود به سرعت کنترل شود، ادامه داد: فضای انتخابات باید به خوبی مدیریت شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول