اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس قانون صورت می‌گیرد

برخورد دستگاه قضایی استان زنجان با متخلفان انتخاباتی

قائم مقام ستاد پیشگیری و پیگیری رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری کل استان زنجان از برخورد دستگاه قضایی استان زنجان با متخلفان انتخاباتی خبر داد.

برخورد دستگاه قضایی استان زنجان با متخلفان انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمدالله حسن‌زاده ظهر امروز در سومین جلسه ستاد پیشگیری و پیگیری رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری کل استان که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان زنجان با جدّیت تمام با متخلفان انتخاباتی براساس قانون برخورد خواهد کرد و خط قرمز قوای مختلف کشور در انجام وظایف قانون است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر قانون‌مداری افزود: قوه قضائیه نیز براساس قانون، جرائم را به موقع رصد خواهد کرد تا در صورت مشاهده و گزارش با ناقضان قانون برخورد جدّی و قانونی کند تا فضا و شرایط مناسبی برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق رأی فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و جدیت در امر پیشگیری به فضل الهی فضای انتخابات، فضای سالمی خواهد بود.

وی در ادامه جلسه نقش صدا و سیما را در آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی در انتخابات حساس و مهم آتی را اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: همه باید در راستای تحقق شعار سال حماسه سیاسی تلاش کنند.

حسن‌زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات که فرمودند: نگوییم رأی یک نفر چیست، چراکه همین یک نفر رأی ما تبدیل به میلیون‌ها رأی خواهد شد.

قائم مقام ستاد پیشگیری و پیگیری رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری کل استان زنجان با اشاره به اینکه بعد از تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فرمانداری‌ها جلسه توجیهی در نخستین فرصت برای داوطلبان برگزار خواهد شد، افزود: در آن جلسه مواردی را که در تبلیغات براساس قانون جرم محسوب می‌شود را به نامزدها تذکر می‌دهیم.

در این جلسه اعضای ستاد از نتیجه اقدامات و مصوبات قبلی گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/2308/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول