اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

مسیر توسعه کشور با انتخابات پرشور کامل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: مسیر توسعه کشور با انتخابات پرشور کامل می‌شود.

مسیر توسعه کشور با انتخابات پرشور کامل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد عباسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه بستر خدمت‌رسانی در سال‌های اخیر فراهم شده است، اظهار کرد: کشور در سال‌های اخیر از جهش بالایی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش ورزش نیز را‌ه‌هایی که باید طی می‌شد متناسب با استعداد جوانان بوده است، افزود: این توسعه به معنای این نیست که به انتهای راه رسیده‌ایم بلکه فضای توسعه و پیشرفت در کشور باز است.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت در ابتدای راه برای پیگیری مطالبات مردمی ابتکار به خرج داد و سفرهای استانی را به راه انداخت، تصریح کرد: سفرهای دوم به معنای این بود که پیگیر مصوبات هستیم و سفر سوم نیز به این نام بود که با عهدی که با مردم بسته‌ایم وفاداریم.

وی افزود: در سفرهای چهارم نیز در آخرین ماه‌های حضور دولت، پیگیر امور مردم هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه سفرهای استانی طرحی نو بود که در آن یکی از استان‌ها به عنوان پایتخت کشور به شمار می‌رفت، گفت: با این طرح دیگر نیازی نیست که وزیران تک به تک استان‌ها سفر کنند بلکه هیات وزیران در استان‌ها حاضر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر پیشرفت کشور بلند است و نباید به این سفرها اکتفا کرد، یادآور شد: معادله توسعه یک امر دینامیک است و بنا نیست در جای دیگر رخ دهد بلکه در میان همین ملت و دولت صورت می‌گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه بنا نیست در سفر چهارم پروژه جدیدی تعریف شود، اظهار داشت: پس از این سفرها، مسیر توسعه متوقف نمی‌شود و بار دیگر مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مسیر توسعه و پیشرفت کشور را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروز معادلات دنیا حول محور انتخابات ایران می‌گذرد، بیان کرد: باید زمینه انتخابات پرشور برای ادامه راه توسعه کشور مهیا شود.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول