اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر رباط کریم خبر داد

آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر در رباط کریم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رباط کریم از آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای این شهرستان خبر داد.

آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر در رباط کریم

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: با پایان ثبت‌نام انتخابات شوراها و برگزاری چندین جلسه با هیئت‌های اجرایی و فرماندار رباط کریم از صبح امروز هجدهم اردیبهشت بررسی صلاحیت نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.

وی تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت‌ نامزدها تنها به قانون توجه خواهیم کرد و در مورد تک تک کاندیداها مواردی را که در قانون مشخص شده است را رعایت خواهیم کرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رباط کریم بیان داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی فعالان سیاسی و اجتماعی در رباط کریم از انتخابات صورت گرفته است و تا این لحظه همه اقدامات بر اساس قانون انجام شده است.

شمس تاکید کرد: به طور قطع هیچ اقدامی فراتر از قانون در مورد کاندیداها در رباط کریم انجام نخواهد شد و با هیچ نامزدی نیز تعارف نخواهیم داشت، چراکه معتقدیم عمل به قانون ضامن برگزاری انتخاباتی باشکوه، حداکثری و پرشور و سالم خواهد بود.

* تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در رباط کریم فراهم شده است

وی در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری در این شهرستان چه اقداماتی صورت گرفته است؟ گفت: مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند و به خوبی شرایط حساس کشور را درک می‌کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رباط کریم تاکید کرد: مردم ما به ویژه شهروندان ولایی رباط کریم به خوبی می‌دانند که حضور در پای صندوق‌های رای چه تاثیر مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد و به طور قطع در این دوره نیز با حضور حداکثری خود توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

شمس در پایان گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارتی نیز در شهرستان رباط کریم زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای تحقق این مهم را فراهم کرده و هیچ مشکلی برای خلق یک حماسه دیگر نداریم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول