اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطارزاده:

«هاشمی» کلید ارزیابی «اصلاح‌طلبان» برای پیروزی در انتخابات است / هاشمی نمی‌آید

کارشناس مسائل سیاسی در اصفهان با بیان اینکه از دیدگاه من هاشمی‌رفسنجانی به دلایل مختلف کاندیدای شرکت در انتخابات نمی‌شود گفت: سنجش میزان محبوبیت هاشمی برای حضور در عرصه انتخابات در واقع طرحی از سوی اصلاح‌طلبان برای سنجش میزان پیروزی این گروه در انتخابات است.

«هاشمی» کلید ارزیابی «اصلاح‌طلبان» برای پیروزی در انتخابات است / هاشمی نمی‌آید

مجتبی عطارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره حضور هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات اظهار کرد: با توجه به سنگینی مسئولیت ریاست‌جمهوری از یک طرف و بالا رفتن سن هاشمی‌رفسنجانی از سوی دیگر از دیدگاه من، وی کاندیدای شرکت در انتخابات نمی‌شود هر چند فضای کشور نیز مهیا برای انتخاب و گزینش وی نیست.

وی افزود: البته نباید فراموش کنیم که هاشمی‌رفسنجانی با وجود فراز و نشیب‌های دوران ریاست‌جمهوری خود یکی از مرزداران انقلاب اسلامی است که دوشادوش رهبر معظم انقلاب در راه به ثمر رساندن انقلاب همکاری کرده‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: این مسئله ما را به این نتیجه می‌رساند که وی یکی از دلسوختگان انقلاب است که با توجه به اینکه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز بر عهده دارد به یقین برای اقدام‌های خود مصلحت نظام را بررسی می‌کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس تحرکاتی که از جانب پسر وی برای سنجش میزان محبوبیت هاشمی برای حضور در انتخابات انجام می‌شود را تنها می‌توان نوعی ارزیابی شرایط برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات دانست و دلیل دیگری ندارد.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول