اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه اجتماعی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری یک وظیفه اجتماعی مهم است.

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب‌شرق در کرمان با گرامیداشت 19 اردیبهشت‌ماه روز اسناد اظهار داشت: امام علی (ع) بر اهمیت تقوا و اخلاص و نقش این دو خصلت مهم اسلامی در سلامت فردی و اجتماعی و همچنین پیشبرد اهداف شغلی تأکید دارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی بسیار ارزشمند است و کارکنان این مجموعه وظیفه حساس و خطیری را بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ابراز امیدواری کرد که کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی با رعایت تقوا و توجه هر چه بیشتر به اخلاص در انجام کارها به وظایف خود عمل کنند و برای خدمت به نظام اسلامی گام بردارند.

جعفری با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات 24 خردادماه تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری یک وظیفه اجتماعی است.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول