اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا امروز

8 لیست انتخاباتی شورای شهر اصفهان ارائه شده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امسال با توجه به تعداد نامزدهای شورای شهر اصفهان رقابت انتخاباتی شدید و شرایط بهتری برای حضور حداکثری فراهم است.

8 لیست انتخاباتی شورای شهر اصفهان ارائه شده است

حجت‌الاسلام محی‌الدین میرمرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امسال تعدد ورود افراد برای نامزدی شورای شهر اصفهان و استان اصفهان، قابل توجه بوده و این نشان دهنده احساس مسئولیتی است که در میان جامعه در ارتباط با بحث عملکردی شورای شهر به وجود آمده است.

وی گفت: به نظر من این تعدد افراد در میان نامزدها به گونه‌ای است که شرایط حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای به خوبی فراهم می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اظهار کرد: ما تا به امروز شاهد هستیم که از طرف گروه‌های، احزاب و اقشار مختلف سیاسی ـ اجتماعی شهر و استان، هشت لیست متفاوت انتخاباتی برای شورای شهر آماده و ارائه شده است.

وی بیان کرد: از جمله موارد این گروه‌ها می‌توان به گروه فرآیند مدار که چندی است، لیستی متشکل از جوانان و سابقه داران عرصه مدیریت تهیه کرده است اشاره کرد، لیست بعدی، مجموعه شورای شهر فعلی و افراد تحت حمایت آنها است، لیست دیگر تعدادی از رزمندگان و ایثارگران هستند که با نام حامیان پیشرفت و عدالت به میدان آمده‌اند.

میرمرشدی افزود: همچنین تعدادی از نمایندگان فعلی استان یک لیستی از افراد تحت حمایت خود را ارائه می‌دهند و البته با توجه به الحاق شدن ناحیه خوراسگان به اصفهان، مردم خوراسگان نیز لیستی از نامزدهای تحت حمایت خود ارائه داده‌اند.

وی تصریح کرد: اما با تمام این اوصاف و احوال، دوستان ما درصدد هستند یک لیست 21 نفره ائتلافی قوی از مجموع 400 نفر نامزد تهیه و اعلام کنند و اعتقاد من بر این است که امسال رقابت انتخاباتی در امر شوراها شدید است و این سبب تحقق حضور حداکثری می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه علت تعدد ورود افراد برای نامزدی شورای شهر اصفهان چیست، گفت: پررنگ بودن حضور نامزدهای متعدد در فضای انتخاباتی حاکی از آن است که احساس مسئولیت بیشتری در بدنه جامعه حس شده و کارایی بالای شورای شهر در امور مربوط به اداره شهر در سال‌های قبل از جانب مردم و اقشار مختلف دیده و حس شده است و همین زمینه را برای ورود متعدد افراد به این عرصه فراهم کرده است.

انتهای پیام/2301/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول