اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد

ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات کنگان برای برگزاری انتخابات

فرماندار کنگان از همه کمیته‌ها خواست در تعامل با مسئولان دستگاه‌ها، سایت 2 کنگان و شرکت‌های مستقر در منطقه در تأمین نیروی انسانی، به ‌نحو شایسته در راستای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری کنند.

ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات کنگان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در نشست ستادهای انتخاباتی کنگان اظهار داشت: انتخابات امری مهم در نظام اسلامی است و مشارکت مردم در این انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

وی افزود: در ایران اسلامی بیش از 30 انتخابات برگزار شده و همواره شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات هستیم.

فرماندار کنگان بر لزوم همکاری همه کمیته‌ها در برگزاری انتخاباتی سالم تأکید کرد و یادآور شد: صیانت از آراء مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و باید به آن توجه شود.

تبرکی تصریح کرد: ماهیت انتخابات حساس است و دست‌اندرکاران باید کارها را به ‌صورت مستمر و منظم برگزار کرده و از هرگونه جانبداری و اظهارنظر در محافل عمومی خودداری کنند تا شاهد انتخاباتی سالم در سطح شهرستان کنگان باشیم.

تبرکی در ادامه از همه کمیته‌ها خواست در تعامل با مسئولان دستگاه‌ها، سایت 2 کنگان و شرکت‌های مستقر در منطقه در تأمین نیروی انسانی، امکانات اداری و وسایل نقلیه که در اختیار دارند به ‌نحو شایسته در راستای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان برای زیرسئوال بردن انتخابات از همه توان خود بهره می‌برند و ما باید هوشیار باشیم و با برگزاری انتخاباتی مطلوب دشمنان را ناکام کنیم.

فرماندار کنگان در پایان گفت: مردم این شهرستان همواره در تمام مناسبت‌ها در عرصه دفاع از نظام حاضر بوده و هستند و به فضل خدا در انتخابات خرداد نیز حماسه بی‌نظیری خلق می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول