اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح امروز در نشست با بسیجیان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت‌های نظام اسلامی تلاش فراوانی داشته و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتری هستیم.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه اسلام را با حماسه می‌توان از گزند دشمنان حفظ کرد، یادآور شد: اگر رهبر انقلاب امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کرده است، می‌داند که تنها با حماسه می‌توان مشکلات را حل کرد و دست دشمنان را از این مملکت کوتاه کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید با حضور باشکوه و با خلق حماسه‌ بزرگ، دشمنان را ناکام کنیم.

هاشمی بیان کرد: همانطور که حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت در خانه تک تک انصار و مهاجرین می‌رفت و سفارشات پیامبر (ص) را به آنها گوشزد می‌کرد زنان ما نیز در عرصه انقلاب لازم است مانند حضرت زهرا (س) از ارزش‌های انقلاب و دین دفاع کنند.

امام جمعه سعدآباد نیز با بیان اینکه یاد خداوند متعال آرامش دهنده تمام دل‌هاست، گفت: اگر انسان کارهای خود را با نام و یاد خدا آغاز کند تمام کارهای بشری سر و سامان خواهد یافت و به همین دلیل است سوره‌های قرآن کریم با نام خدا آغاز شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی افزود: هیچ پیامبری بدون نام و یاد خدا دفتری را نگشود و مردمی را هدایت نکرد زیرا هدف انبیاء این بود که همه کارها با نام و یاد خدا باشد و وقتی چنین شد برکات در رفتار و کردار انسان نمایان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید مطهری به عنوان یک انسان خدامحور جز یاد و نام خدا چیزی در زندگی او یافت نمی‌شد، تصریح کرد: شهید مطهری با تفکرهای منحرفی که قصد به انحراف کشیدن تفکر اسلامی را داشتند مبارزه کرد و تفکر ناب اسلامی را با چاپ کتاب و مقالات متعدد رشد داد.

امام جمعه شهر دالکی نیز گفت: مباحث اخلاقی و اعتقادی قوه محرکه انسان به سوی رستگاری هستند که اگر معنویت در وجود یک جامعه ریشه بدواند باعث می‌شود آن جامعه سالم بماند.

حجت‌الاسلام محمد طالبی تصریح کرد: وجود معنویت است که باعث می‌شود انسان زیر بار زور نرود و در مقابل استکبار و زورگویان قد علم کند و از حمایت مستضعفان شانه خالی نکند.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول