اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز خبر داد

کرج میزبان نخستین سخنرانی حسن روحانی پس از ثبت‌نام در انتخابات

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز گفت: حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی کرج، در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی می‌کند.

کرج میزبان نخستین سخنرانی حسن روحانی پس از ثبت‌نام در انتخابات

سید روح‌الله فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام این مطلب گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با هدف آگاهی‌بخشی و افزایش بصیرت دانشجویان سلسله نشست‌هایی را تحت عنوان آگاهی برای حماسه به میزبانی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: تاکنون چهار جلسه از این نشست‌ها با دعوت از چهره‌های شاخص سیاسی و نامزدهای احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شده و در آخرین برنامه سید محمد حسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی میهمان دانشجویان دانشگاه آزاد کرج بود.

به گفته وی، حسن روحانی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز که روز سه‌شنبه در آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در این رقابت ثبت‌نام کرده است، نخستین سخنرانی خود را پس از اعلام رسمی کاندیداتوری در کرج انجام خواهد داد.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است حجت‌الاسلام حسن روحانی بعدازظهر روز چهارشنبه با حضور در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه آزاد این شهرستان در جمع دانشجویان سخنرانی کرده و به پرسش‌های آنها پاسخ خواهد داد.

این برنامه راس ساعت 15 آغاز خواهد شد.

فضلی در پاسخ به این پرسش که آیا نشست‌های آگاهی برای حماسه که با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود، تداوم خواهد یافت؟ گفت: ما در تلاش هستیم تا با دعوت از کاندیداهای اصلی انتخابات آتی، شرایط اعلام مواضع آنها و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان را فراهم کنیم که خوشبختانه تاکنون چهار نفر از آنها به دعوت بسیج دانشجویی پاسخ مثبت داده و به صورت مستقیم نظرات خود را برای دانشجویان بیان کرده‌اند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها افزایش آگاهی و بصیرت دانشجویان است و امیدواریم آنها آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

فضلی در پایان گفت: تمام تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج این است که به فرموده مقام عظمای ولایت، شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور و حداکثری را فراهم کرده و رای مردم به ویژه دانشجویان عضو این دانشگاه آگاهانه در صندوق‌ها ریخته شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول