اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌‌نجف‌آبادی:

رعایت اخلاق با آموزه‌های قرآن انتخابات را حماسی می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رعایت اخلاق و اصول یک رقابت اسلامی و دینی منطبق با آموزه‌های قرآن می‌تواند انتخابات را تبدیل به یک حماسه سیاسی کند.

رعایت اخلاق با آموزه‌های قرآن انتخابات را حماسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: در دین مبین اسلام تهمت‌زدن به دیگران گناهی نابخشودنی است و نامزدهای انتخاباتی باید بکوشند اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود بپردازند.

وی تصریح کرد: بدون شک تخریب دیگران و تهمت زدن از سوی رقبا به یکدیگر فضای رقابت سالم و اسلامی را آلوده می‌کند که باید از آن پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با تأکید بر لزوم پرهیز نامزدهای انتخاباتی از دادن شعارها، وعده‌ها و قول‌های جذاب اما غیر اجرایی گفت: دادن وعده‌های بیهوده به مردم انتظارات عمومی را افزایش می‌دهد که این مسئله موجب ناامیدی و سرخوردگی ملت خواهد شد.

دری‌‌نجف‌آبادی شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و ملی دانست و اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات تیر خلاص بر پیکر بی‌جان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی است، عنوان کرد: اطاعت‌پذیری و ولایتمداری مردم از رهبر معظم انقلاب شاخص اصلی حضور در انتخابات است که با هیچ عنصر دیگری قابل قیاس نیست.

وی با تأکید بر اینکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه‎ای دیگر توسط ملت همیشه بیدار ایران اسلامی خلق خواهد شد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول چندین ساله از عمر پر برکت انقلاب همواره حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند و این بار نیز شاهد حماسه‌آفرینی این ملت بیدار خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل تبلیغات گسترده‌ای را برای مأیوس کردن مردم و حضور کمرنگ آنان در انتخابات آغاز کرده‌اند، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، فناوری، الکترونیک، پزشکی، توان دفاعی و فرهنگی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته و به دلیل اینکه دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند، تلاش دارند تا از راه‌های مختلف نظام را دچار چالش کنند.

امام جمعه اراک تأکید کرد: دشمن تلاش دارد تا با سنگ‌اندازی و اشاعه ناامیدی، مانع از برگزاری انتخابات پرشور شود و یا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.

انتهای پیام/87003/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول