اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان:

700 نفر برگزاری انتخابات فارسان را بر عهده دارند

فرماندار شهرستان فارسان گفت: 700 نفر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در فارسان برعهده دارند.

700 نفر برگزاری انتخابات فارسان را بر عهده دارند

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی نامگذاری شده و از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی با حضور مردم شکل می گیرد، افزود: وقتی تعبیر از حماسه می‌شود منظور حضور بی‌نظیر یا کم سابقه نیست بلکه منظور حضوری حماسه ساز است که مردم کشور به این موضوع اشرافیت بالایی دارند.

مردانی‌نژاد با اشاره به نقش و رسالت مطبوعات و رسانه‌ها در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات باید توجه داشته باشند با ایجاد فضای آرام و بدون تشنج در حفظ و تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام قلم بزنند.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر اساس رای و نظر مردم شکل گرفت و در واقع این نظام به مردم تعلق دارد.

فرماندار فارسان در ادامه از استقرار 63 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 60 شعبه ثابت و سه شعبه سیار است.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه 700 نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را برعهده دارند، تصریح کرد: تمام تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری انتخاب سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم است.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول