اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

باید در مقابل غوغاسالاری‌ها بصیرت داشت

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیکریا، غوغاسالاری را از اهداف برخی گروه‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: باید در برابر چنین غوغاسالاری‌ها بصیرت لازم را داشت.

باید در مقابل غوغاسالاری‌ها بصیرت داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا صدر‌الحسینی شامگاه سه‌شنبه در نخستین جشنواره افسران جوان جنگ نرم اظهار کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات بصیرت آحاد ملت به ویژه افسران جنگ نرم در مراکز دانشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز نظام اسلامی دشمنانی کوچک و منطقه‌ای نیستند، افزود: امروز دشمنان نظام ایالات متحده آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و در مراحل بعدی انگلیس محسوب می‌شوند.

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک ادامه داد: با داشتن دشمن بزرگ باید انگیزه و هدفی بزرگ برای مقابله با دشمن داشت.

وی با بیان اینکه در طول 34 سال گذشته همه تلاش دشمن سست کردن اراده ملت ایران بوده است، افزود: امروز نظام اسلامی در موقعیتی قرار گرفته است که آماده خلق حماسه سیاسی است.

صدرالحسینی حماسه را فعالیتی خارق‌العاده دانست و گفت: برای خلق حماسه باید از همه توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به عدم حضور ملت ایران در انتخابات چشم دوخته است، تصریح کرد: باید برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آماده بود.

این تحلیگر سیاسی با اشاره به اینکه با نگاهی به تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی عمق برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دشمنان علیه نظام اسلامی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: باید افسران جنگ نرم با استراتژی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمن در قالب توطئه‌های مختلف بر علیه ملت ایران فضای‌سازی کرده است، یادآور شد: در حال حاضر در زمان تقاطع تهدید قرار گرفته‌ایم.

*دشمن درصدد جبران همه شکست‌های خود است

صدرالحسینی جبران شکست 34 ساله گذشته دشمن را در انتخابات متجلی دانست و گفت: دشمن برای جبران همه شکست‌های خود به ویژه فتنه سال 88 چشم امید به این انتخابات دارد.

وی برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف را برای آشنایی دانشجویان با توطئه‌های دشمنان لازم عنوان کرد و گفت: باید همه افراد جامعه در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند.

این تحلیلگر موضوع مذاکره و گفت‌وگو با آمریکا را از سوژه‌های انتخابات آتی عنوان کرد و یادآور شد: این موضوع به شدت مورد توجه دشمنان است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی از قدرت منطقه‌ای در حال عبور است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه معادلات منطقه‌ای، غرب آسیا و شمال آفریقا وابسته به نظام اسلامی است.

صدرالحسینی برداشتن تحریم‌ها را از توطئه‌های دشمنان برای آوردن ایران به پای مذاکره عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص نیز هشدارهای لازم را ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس بیداری اسلامی در کشور گفت: حضور علمای مذاهب مختلف در این اجلاس نشان از توانمندی نظام اسلامی در پرچمداری بیداری اسلامی است.

*غوغاسالاری از اهداف برخی گروه‌ها است

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک غوغاسالاری را از اهداف برخی گروه‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: باید در برابر چنین غوغاسالاری‌ها بصیرت لازم را داشت.

وی انتخابات آزاد را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: برخی افراد در داخل نیز به توطئه‌های دشمنان دامن می‌زنند.

صدر‌الحسینی تحریک و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را مهم دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله همایش‌ها و سمینارها در بصیرت‌افزایی مثمرثمر است.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همواره در صحنه بوده و در 9 دی، فتنه‌شکنی سال 88، واگذاری سهام کارخانجات در بورس و بسیاری از صحنه‌ها این نقش‌آفرینی را ثابت کرده است.

انتهای پیام/73003/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول