اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مفتی کشور روسیه:

‌سخنرانی‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران برایم ‌بسیار اهمیت دارد

مفتی کشور روسیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وامدار وحدت و داشتن رهبری واحد همچون امام خمینی(ره) و پس از ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانست و گفت: ‌سخنرانی‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران برایم ‌بسیار اهمیت دارد.

‌سخنرانی‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران برایم ‌بسیار اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد رحیم یکی از اعضای شرکت‌کننده در اجلاس جهانی «علما و بیداری اسلامی» در زیارت حرم مطهر رضوی اظهارداشت: بیداری اسلامی خواستار تعامل عادلانه با جهان است و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) که احیاگر بزرگ اسلامی است، در تاریخ معاصر ایران بی‌نظیر است.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را بیان مسائل سیاسی جاری در منطقه و به اشتراک‌گذاشتن دیدگاه‌ها پیرامون تاریخ بیداری اسلامی دانست و افزود: بیداری اسلامی موجب سرافرازی ملت‌های مسلمان شده است و این اجلاس موجب شده تا با گردهمایی، در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به تبادل نظر بپردازند.

وی گفت: برای ملت و کشور ایران به عنوان یک کشور اسلامی احترام زیادی قائل هستم و این علاقه ناشی از فرهنگ این کشور و آداب و رسوم آن است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شود، افزود: فعالیت‌های آستان قدس رضوی بسیار تأثیرگذار است و از خادمین بارگاه منور رضوی بسیار قدردانی می‌کنم.

وی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری را بسیار با اهمیت دانست و از خدمات مسئولان کشور در زمینه برگزاری این اجلاس را با شکوه دانست.

450 نفر از علمای مذاهب و فرق اسلامی و اندیشمندان کشورهای غیراسلامی شرکت‌کننده در اجلاس جهانی «علما و بیداری اسلامی» از 85 کشور دنیا ضمن تشرف به حرم مطهر و زیارت بارگاه منور حضرت رضا(ع) از گنجینه قرآن و نفایس و نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی بازدید کردند.

انتهای پیام/70005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول