اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی ری‌شهری:

نفوذ لایه‌های انقلاب اسلامی در جهان توطئه دشمنان را پیچیده‌تر می‌کند

آیت‌الله محمّدی ری‌شهری گفت: هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در جهان و دل‌ها نفوذ می‌کند، کینه جویی و توطئه دشمنان پیچیده‌تر، گسترده‌تر و عمیق‌تر می‌شود.

نفوذ لایه‌های انقلاب اسلامی در جهان توطئه دشمنان را پیچیده‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)،  آیت‌الله محمّدی ری‌شهری هم‌زمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار با جمعی از رزمندگان نیروی زمینی تیپ مکانیزه 20 رمضان در تالار شیخ صدوق (ره) گفت: پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است و هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در جهان و دل‌ها نفوذ می‌کند، کینه جویی و توطئه دشمنان پیچیده‌تر، گسترده‌تر و عمیق‌تر می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به اینکه قرآن کریم برای تمام دوران‌ها و زمان‌ها تازگی و رهنمود دارد، اظهار داشت: صبر و تقوی به‌عنوان عامل خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است و مطمئن باشید اگر دو عنصر صبر و تقوی در جامعه اسلامی محقق شود قدرت دشمنان به آن کارگر نخواهد بود.

وی در ادامه، راه تداوم صبر و مقاومت و پاسداری از ارزش‌ها را، «تقوی» در همه ابعاد زندگی دانست و گفت: آنچه می‌تواند انسان را در همه ابعاد زندگی با تقوی همراه کند «محبت خداست».

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث دستیابی به «کیمیای محبت خداوند» را کلید «تقوای مطلق» دانست و گفت: دوام ذکر و یاد خدا زمینه‌ساز دست‌یابی به کیمیای محبت او است و با تداوم تقوی و مقاومت می‌توان، از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همیشه در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان پاسداری کرد.

آیت‌الله محمّدی ری‌شهری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بداخلاقی‌های سیاسی، ریشه اختلافات را بی‌تقوایی دانست و گفت: دشمنان اسلام بقدری کینه‌توز هستند که اگر موفقیتی در زمینه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی حاصل شود از آن عصبانی می‌شوند و در صدد ضربه زدن به پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، اما با تکیه بر صبر، مقاومت و تقوا همه نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول