اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

انقلاب اسلامی به زنان جامعه هویت داد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران اعطای هویت به زنان و مشارکت دادن آنها در تصمیمات مهم و اساسی کشور است.

انقلاب اسلامی به زنان جامعه هویت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلمان روحی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد دردانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) که در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زنان جامعه ما با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) می‌توانند نقش تأثیرگذاری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی داشته باشند.

وی لازمه رسیدن به اقتصاد پویا را پرهیز از مصرف‌گرایی خواند و تصریح کرد: زنان ایرانی با دوری از تجملات و توجه به ساده‌زیستی باید زمینه‌ساز تحول اقتصادی در کشور باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنان با تشویق سایر اعضای خانواده به شرکت در انتخابات نقش تأثیرگذاری در تحقق حماسه سیاسی بر عهده دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور اضافه کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران اعطای هویت به زنان و مشارکت دادن آنها در تصمیمات مهم و اساسی کشور بوده است.

روحی ادامه داد: وجود تعداد زیادی از دانشجویان دختر در دانشگاه حاکی از اهمیت قائل شدن برای زنان در جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: زنان با مسئولیت‌پذیری و تربیت مردان توانمند برای اعتلای سرزمین‌شان همواره ایثار و ازخودگذشتگی کرده‌اند.

مشاور امور بانوان استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: دین مبین اسلام جایگاه ارزشمندی برای زنان قائل شده که این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

سهیلا نصرصادقی خاطرنشان کرد: زنان ایرانی در تمامی عرصه‌ها اعم از سازندگی، تعلیم و تربیت آینده‌سازان و حوادث سرنوشت‌سازی همچون انتخابات حضوری چشمگیر و دشمن‌شکن داشته‌اند.

وی اظهار کرد: زنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با کسب موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های علمی، هنری و ورزشی توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم گروه‌های دف‌نوازی به اجرای برنامه پرداختند و در پایان نیز از 20 نفر از کارکنان زن نمونه دستگاه‌های اجرایی استان و 14 نفر از زنانی که نام فاطمه یا زهرا داشتند، با دادن هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/79003/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول