اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

سپاه پاسداران محصول آرمانی انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‏های الهی است.

سپاه پاسداران محصول آرمانی انقلاب اسلامی است

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل تا کنون همواره با بهره‌گیری از نیروهای مخلص و تفکرات منحصر به فرد موجب افتخار ملت ایران و هراس دشمنان نظام بوده و یقینا در کنار ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی رسالت خود را در قبال پاسداری از ارزش‌های نظام و خون شهدا انجام داده و خواهد داد.

وی افزود: سپاه تبلور دهنده بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی‌ و بازوی نظام برای صدور و تبیین ارزش‌های اسلامی‌ در جامعه است و امروزه جزو تفکیک‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا خالدی خاطرنشان کرد: نهاد مقدس سپاه از بدو تاسیس تاکنون خدمات موثری در دفاع از مرزها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور داشته که از زحمات پرسنل تلاشگر این نهاد قدردانی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت تصریح کرد: سپاه پاسداران امروزه نیز همان نیت سابق را داشته و در حال حاضر نیز با اعتقاد قوی از انقلاب دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس اظهار کرد: آمریکا ابتدا تلاش کرد با وساطت برخی کشورها جاسوسان خود را که به وسیله جوانان پیرو خط امام دستگیر و محبوس شده بودند خارج کند اما راه به جایی نبرد.

امام جمعه اهل سنت بیجار این واقعه را از الطاف الهی دانست و اضافه کرد: امام خمینی (ره) فرمودند "اگر ایمان به خدا داشته باشیم و از او اطاعت کنیم عنایات الهی شامل حال ما می‌شود".

وی تاکید کرد: اراده خداوند موجب حمایت از ملت ایران در برابر دشمنان به خصوص آمریکا خواهد بود.

ماموستا خالدی در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: حضور یکپارچه مردم ایران مشتی بر دهان دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان سعی دارند با تفرقه افکنی میان مردم از حضور آن‌ها در انتخابات خردادماه جلوگیری کنند گفت: مسلمانان ایران اسلامی با حفظ وحدت و حمایت از ولایت فقیه توانسته‌اند تمامی توطئه‌های شوم دشمنان علیه خود را خنثی کنند و این مهم باید سرمشقی برای سایر ملل اسلامی باشد و به همگان ثابت کنند که دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/79015/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول