اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: ولایت فقیه ستون محکم و اساسی خیمه انقلاب اسلامی است.

ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی امروز در همایش فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با اشاره به موقعیت‌های کارگران و کارمندان بسیجی سپاه عاشورا در سطح کشور اظهار کرد: کسب رتبه‌های اول کارگری و دوم کارمندی سازمان بسیج مستضعفین توسط کارگران و کارمندان بسیجی استان آذربایجان‌شرقی در راستای تقویت فضاهای ارزشی و دینی و اجرای برنامه‌ها با کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل و شهدای بزرگوار است که فرهنگ بسیج را با نثار خون خود معنا و تفسیر کرده‌اند و نماد اصلی فرهنگ بسیج لبیک یا حسین (ع) گفتن بوده است که همچون سرور و سالار شهیدان با بصیرت و آگاهی با تبعیت از ولایت فقیه جانانه از دین خدا دفاع کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی با بیان این‌که ولایت فقیه تحفه‌الهی بر امت است، افزود: راه فلاح و رستگاری راهی است که ولایت‌فقیه برای امت نمایان می‌سازد و ولایت‌مداری استمرار راه انبیاء الهی است و ملت بزرگ ایران در 35 گذشته با عشق و ارادت به ولایت توانسته‌اند ابهت دشمنان دین خدا را بشکنند و ولایت‌فقیه تحفه‌الهی بر امت اسلام است تا با اطاعت‌پذیری محض از ولایت، حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشند.

وی عشق و ارادت شهدا را شاخص‌های این آذربایجان شرقی پاک شمرد و تصریح کرد: شهدا با شهادت خود در راه دین و اسلام عشق و ارادت خود را برای همیشه به نمایش گذارده‌اند و اگر به وصایای شهدا دقت شود خواست شهدا رهروی راه ولایت است.

محمد امینی از پیشکسوتان و رزمندگان استان خراسان رضوی در همایش فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی به نمایندگی از سپاه امام رضا (ع) حضور یافته و با سپاس و قدردانی از ولایت‌مداری مردم آذربایجان در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: مردم آذربایجان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشتاز هستند و در دفاع مقدس رزمندگان خراسانی خاطرات نیک و فراموش نشدنی از رزمندگان لشکر عاشورا دارند

امینی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی زخم خورده از پیام انقلاب اسلامی هستند این انقلاب باعث بیداری ملل جهان شده است، این انقلاب مظهر اقتدار امت اسلام در عالم شده است و استکبار از این موفقیت ملت ایران عصبانی است.

وی رسالت مردم ایران در استمرار راه شهدا را مهم دانست و افزود: رسالت مردم ایران اسلامی به‌عنوان علمدار نهضت بیداری اسلامی بصیرت و آگاهی و ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمان عالم است.

مهدی برونسی یادگار سردار شهید برونسی در جمع فرماندهان و مسئولین سازمان بسیج کارگری وکارمندی سپاه عاشورا گفت: سردار شهید برونسی تربیت یافته مکتب عاشورا بود و با شور و اشتیاق به استقبال شهادت می‌رفت، او با معنویت و انس با قرآن و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توانست به قله افتخار شهادت نائل شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید برونسی یادآور شد: پدرم توجه ویژه به روزی حلال داشت و همواره سعی می‌کرد برای امرار و معاش خود و خانواده با تلاش و تحمل زحمت، روزی حلال برای خانواده تهیه کند.

مهدی برونسی در ادامه افزود: پدرم در دوران طاغوت برای کسب روزی حلال از روستا به مشهد مقدس آمد و با تهیه بیل و کلنگ به عنوان کارگر مشغول کار شد و همواره مواقع اذان سعی می‌کرد در نزدیک‌ترین مسجد محل، در نماز جماعت شرکت نماید و توجه ویژه‌ای به نماز جماعت داشت در دوران تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر بارها با حضور در ایرانشهر به دیدار مقام معظم رهبری رفت.

فرزند سردار شهید برونسی با بیان این‌که پدرم با آگاهی در جبهه‌های جنگ حاضر شد و با بصیرت از اسلام دفاع کرد گفت: در میدان نبرد پدرم هم یک رزمنده بود هم یک عبد صالح، او در میدان جنگ با دشمنان جنگ کرد اما یک شب هم نماز شبش به روایت هم‌سنگرانش ترک نشد و گردانش یک گردان آماده و نمونه بود در تمام عملیات‌ها با روحیه جهادی در برابر دشمن جنگ می‌کرد و همواره عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم اسلام را رمز و راز موفقیت می‌دانست.

انتهای پیام/60002/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول