اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

حرکت انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام خمینی (ره) و هدایت مقام معظم رهبری، اکنون به پایگاه صدور اسلام تبدیل شده است، گفت: حرکت انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد.

حرکت انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی امروز در دومین نشست استانی ستاد 14 و 15 خرداد در یزد اظهار داشت: 14 و 15 خرداد روزهای به یادماندنی برای ملت ایران هستند و قیام 15 خرداد مبداء پیروزی انقلاب اسلامی و 14 خرداد سالروز عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام خمینی (ره) و هدایت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اکنون به پایگاه صدور اسلام تبدیل شده است، افزود: حرکت انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد.

فخرالدینی با اشاره به پنجاهمین سالگرد 15 خرداد عنوان کرد: برنامه‌های امسال باید به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود و همه دستگاه‌ها در استان یزد باید پای کار بیایند.

وی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مربوط به این ایام را اعزام کاروان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: برنامه‌های دیگری نیز با محوریت مسجد حظیره در یزد برگزار خواهد شد.

فخرالدینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که به طور قطع انتخابات یکی از محورهای سخنرانی‌های مراسم 14 و 15 خرداد خواهد بود، عنوان کرد: سخنرانان ضمن بیان سیره امام خمینی (ره) برای شور بخشیدن به انتخابات، مردم را به برگزاری انتخاباتی باشکوه تشویق کنند اما نباید شرایط به نحوی شود که احساس شود مراسم حضرت امام به نفع کاندیدایی خاص، اداره می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: 15 خرداد قیامی مردمی بود و باید تلاش شود برنامه‌های این روز نیز به صورت مردمی برگزار شود.

عباسعلی رضایی تاکید کرد: برنامه‌های 14 و 15 خرداد نباید به یک دستگاه یا افرادی خاص محدود شود و همه باید در برنامه‌های این ایام نقشی تاثیرگذار داشته باشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست بر تبیین وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) در مراسم‌های 14 و 15 خرداد تاکید کرد و افزود: سیره امام خمینی (ره) باید برای مردم به ویژه نسلی که حضور امام را درک نکرده‌اند، تشریح شود.

حجت‌الاسلام عباس سبحانیان با بیان این‌که وصیت‌نامه امام خمینی (ره) مورد غفلت واقع شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام باید توسط سخنرانان تاثیرگذار، ابعاد مختلف وصیت‌نامه امام مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به مصادف شدن روزهای انتخابات با ایام 14 و 15 خرداد تاکید کرد: می‌توان از ظرفیت این ایام برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم بهره جست.

در این نشست کمیته‌های برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد تعیین و وظایف هر یک از این کمیته‌ها تشریح شد.

انتهای پیام/2464/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول