اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

رهبری پبامبرگونه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در جهان سرافراز کرد

معاون فرماندار آبادان گفت: رهبری پبامبرگونه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در جهان سرافراز کرد.

رهبری پبامبرگونه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در جهان سرافراز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید ولی الله موسوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در سخنانی اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار در جهان بود.

وی افزود: شخصیت والای معمار کبیر انقلاب اسلامی در شکل‌گیری این پیروزی تاریخ‌ساز بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری پیامبرگونه خود انقلاب اسلامی را در دنیا سرافراز کرد و بسیاری از معادلات جهانی آن روزگار را به هم زد.

موسوی تصریح کرد: به همین منظور برگزاری هرچه باشکوه آیین رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌ها امسال 400 نفر از شهرستان آبادان برای حضور در سالگرد ارتحال حضرت امام به مرقد مطهر اعزام خواهند شد.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: به همین منظور 9 دستگاه اتوبوس برای زائران مرقد امام در نظر گرفته شده است که در روز دوازدهم خرداد ماه به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

موسوی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برآمده از حضور و مشارکت خود مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی افزود: در این راستا مردم آبادان نیز که هم در سال‌های پیروزی انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس پشتیبان نظام و میهن اسلامی بودند و در صحنه‌های مختلف حضوری فعال و چشمگیر داشتند در انتخابات پیش رو با عزمی راسخ به صحنه خواهند آمد.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: غرب و دشمنان نظام تبلیغات گسترده‌ای را بر ضد نظام اسلامی و با هدف جریان‌سازی بر علیه انتخابات آغاز کرده‌اند تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند اما ملت بیدار و همیشه آگاه ایران اسلامی با حضور حماسی خود در روز 24 خرداد پای صندوق های رای خط بطلانی بر این اقدامات خواهند کشید.

انتهای پیام/72008/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول