اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه بهار:

انقلاب اسلامی پشتوانه الهی دارد/ دشمنان همواره محکوم به شکست‌ هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه انقلاب ما پشتوانه‌ای الهی دارد، گفت: شکست آمریکا در طبس ناشی از امداد غیبی به ایران اسلامی بود.

انقلاب اسلامی پشتوانه الهی دارد/ دشمنان همواره محکوم به شکست‌ هستند

حجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس اظهار کرد:‌ شکست حمله نظامی آمریکا در طبس یکی از امدادهای غیبی خداوند است که شامل حال ایران شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران، یک انقلاب اسلامی و مردمی بود، افزود: این مسئله برای دشمنان ایران به ویژه آمریکا خیلی سخت و غیر قابل تحمل بود.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه بهار بیان داشت:‌ از اوایل انقلاب همیشه دشمنان ایران در حال توطئه علیه ایران اسلامی بوده‌اند تا به نحوی مانع شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی باشند.

وی ادامه داد:‌ یکی از اقدامات دشمنان علیه ایران اسلامی و انقلاب حمله نظامی آمریکا به صورت مخفیانه در سال 58 برای مقابله با کشور و انقلاب ما بود که به صورتی مفتضحانه با شکست مواجه شد.

عبادی تصریح کرد:‌ دشمن غافل از این بود که انقلاب و قیام مردم ما تماماً الهی بوده و پشتوانه‌ای الهی دارد.

وی با بیان اینکه هدف مردم ایران الهی است، عنوان کرد: با توجه به این امر خداوند نیز به کمک مردم ایران و انقلاب آمد و به وسیله امداد غیبی خود که همان شن‌های روان و باد بود دشمنان ایران را به خواری و ذلت کشاند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار یادآور شد:‌ بعد از شکست آمریکا بود که تمام جهانیان متوجه این موضوع شدند و همگان در برابر این امداد الهی مات و مبهوت ماندند.

وی ابراز داشت:‌ توطئه‌های دشمنان همچنان ادامه دارد و ما باید در این زمینه هوشیار و آماده باشیم و از هدف خود غافل نشویم.

عبادی با بیان اینکه شکست نظامی حمله آمریکا در طبس درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان در حال توطئه هستند و باید بدانند که با تمام توانمندی‌های خود در برابر مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/89006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول