اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب ارزش‌های اسلامی را در جامعه احیا کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های اسلامی و القای تفکر اسلامی و سیاسی در جامعه ایران بود.

انقلاب ارزش‌های اسلامی را در جامعه احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان عابدین خرم صبح امروز در همایش بصیرت و حماسه سیاسی که با حضور امام جمعه بوکان، رؤسای ادارات و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های بوکان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد بوکان برگزار شد، اظهار داشت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است و بر این اساس باید در راستای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کنیم.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران، تصریح کرد: هر چند توانسته‌ایم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم، ولی باید این تلاش‌ها را تداوم بخشیم.

خرم افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای اعمال فشار علیه ایران بودند ولی با بصیرت و هوشیاری به موقع ملت ایران، توانسته‌ایم این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر تلاش بیش‌تر در زمینه دشمن شناسی، خاطرنشان کرد: باید این قدرت را در بین جوانان به ویژه قشر نخبه و علمی کشور تقویت کنیم.

خرم با اشاره به تأثیر انقلاب در جامعه، گفت: مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی بر احیای ارزش‌های اسلامی و القای تفکر اسلامی و سیاسی بود.

وی با بیان اینکه اسلام دینی کامل است، اظهار داشت: دین اسلام نه تنها با گذشت زمان کهنه نمی‌شود بلکه به عنوان تنها دینی است که می‌تواند بشر را از گمراهی نجات دهد.

خرم در ادامه با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری با ارائه تعالیم الهی و مسلط به علوم روز توانست در این زمینه به موفقیت‌های بی‌شماری دست یابد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول