اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معلم نمونه خراسان جنوبی خواستار شد

حمایت از فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی معلمان

معلم نمونه خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات در زمینه فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی معلمان استان عدم حمایت از این‌گونه فعالیت‌ها و کمتر توجه کردن به نقش و جایگاه معلم است.

حمایت از فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی معلمان

علی‌اکبر مهیمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان علت موفقیت خود به عنوان معلم نمونه استانی اظهار داشت: شرکت در مسابقات پژوهشی، تالیف مقالات در زمینه‌های مختلف و شرکت در مسابقات فرهنگی، هنری و علمی از جمله این علت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون موفق به تألیف 35 مقاله شده است، گفت: این مقالات با موضوعات دینی، اجتماعی، اخلاقی و تربیتی تنظیم و تألیف شده است.

کسب چهار مقام کشوری و شش مقام استانی

معلم نمونه خراسان جنوبی ادامه داد: در زمینه مقاله‌نویسی و فعالیت‌های پژوهشی دارای چهار مقام کشوری و شش مقام استانی هستم.

مهیمنی با بیان اینکه 21 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد، یادآور شد: هم‌اکنون به عنوان دبیر زبان و ادبیات فارسی در دبیرستان نمونه تربیت، دبیرستان امام علی(ع) امیرآباد و هنرستان خیامی مشغول به خدمت هستم.

وی گفت: در مورد نقش انفاق از دیدگاه قرآن و احادیث مقاله پژوهشی نوشته و با نوشتن این مقاله رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

کسب رتبه سوم کشوری در اجلاس سراسری نماز

معلم نمونه خراسان جنوبی اضافه کرد: با شرکت در اجلاس سراسری نماز و با ارائه مقاله در این مورد رتبه سوم کشوری و رتبه نخست استانی را کسب کرده است.

مهیمنی با بیان اینکه مشکلاتی برای رسیدن به این موفقیت وجود داشته، یادآور شد: از جمله این مشکلات حمایت نشدن فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی و کمتر توجه کردن به نقش و جایگاه معلم بوده است.

وی در ادامه متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشته و به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

حضور پرشور فرهنگیان در انتخابات

معلم نمونه خراسان جنوبی پیشنهاد کرد: مسئولان برای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی ارزش و جایگاه ویژه‌ای قائل شوند تا مشوقی برای معلمان در انجام کارهای فرهنگی و علمی باشند.

مهیمنی گفت: باید سهمیه معلمان نمونه در شهرستان بیرجند با توجه به بزرگی منطقه و تعداد زیاد معلمان در گروه‌های مختلف درسی افزایش یابد.

وی با تشکر از کسانی که در این راه به او کمک کرده‌اند، اذعان داشت: در راه رسیدن به این موفقیت خانواده و اساتید بزرگم سهم بسزایی داشته و دارند.

معلم نمونه خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان درخواست حضوری پرشور همراه با بینش سیاسی و اجتماعی دقیق در انتخابات را دارم.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول