اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

وردی: تاکنون 45 هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 45 هزار و 738 نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند.

وردی: تاکنون 45 هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

حمیدرضا وردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با تعداد مدارسی که در خراسان جنوبی پذیرای میهمانان نوروزی است، اظهار داشت: در ایام نوروز 90 مدرسه با 600 کلاس درس در سطح استان برای اسکان مسافران آماده شده است. 

وی از وجود 14 مدرسه در بیرجند برای مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این مدارس شامل هنرستان البرز، استادیوم شهید شهپر(بهشتی)، نرجسیه، راشدی، مسلم‌بن‌عقیل، هاجر و کاشی نیلوفر است.

اسکان 10 هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مجموع مسافران نوروزی از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در مدارس استان را 10 هزار و 2 خانوار عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش چشم‌گیری برخوردار بوده است.

وردی ادامه داد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 45 هزار و 738 نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان داده‌ شده‌اند. 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی بیان داشت: برای آسایش مسافران نوروزی امکاناتی از جمله پیک‌موتوری، انعقاد قرارداد با بیمه دانا برای پوشش بیمه‌ای مسئولیت مدنی گردشگران در محل مدارس اسکان یافته، اهداء بسته‌های فرهنگی به فرزندان مسافران در محل مدارس و پذیرایی در مکان پذیرش اسکان شامل آبجوش، چای و شیرینی آماده شده است.

اسکان مسافران تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین خدماتی شامل پذیرش میهمانان نوروزی از طریق سامانه الکترونیکی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، ارائه خدمات درمانی به گردشگران در درمانگاه فرهنگیان استان و تجهیز اردوگاه‌های استان برای استفاده مسافران در ایام نوروز از دیگر خدمات ارائه شده توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی بوده است. 

وردی در پایان خاطر نشان کرد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس خراسان جنوبی تا پایان روز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول