اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد

اجرای طرح شهاب در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از اجرای طرح شهاب در این استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در مدارس عادی اجرا می‌شود.

اجرای طرح شهاب در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در همایش بزرگ عاشوراییان در بشرویه اظهار کرد: جایگاه قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا در جامعه شیعی ایران منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: در تاریخ اسلام هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه برای تبلیغ اسلام و هجرت امام حسین(ع) از مکه به عراق برای بقای اسلام از عوامل پایداری دین مبین اسلام بوده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب حسینی و فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب با پیروی از دستورات دین اسلام علیه رژیم دیکتاتوری پهلوی به پاخاست و در این مسیر مردم ولایی ایران با حمایت از رهبر فرزانه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: امروزه با تشدید تحریم‌ها و فشارهای دشمنان باید نوجوانان و جوانان این مرز و بوم برای شکوفایی تمدن اسلامی و علم ایرانی در سطح جهان تلاش کنند.

وی از اجرای طرح شهاب در شش استان کشور خبر داد و گفت: امسال این طرح در راستای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در استان خراسان‌جنوبی به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از جمله اهداف این طرح به کشف، شناسایی، جذب و حمایت تحصیلی، تربیتی و معنوی دانش‌آموزان، پرورش و شکوفا‌سازی دانش‌آموزان مشمول طرح و زمینه‌سازی برای استمرار حمایت‌ها در مراحل مختلف آموزش عالی اشاره کرد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول