اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

راه‌ و شهرسازی برای ایجاد دانشکده فرهنگیان خراسان جنوبی هیچ عزمی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از همکاری نکردن اداره کل راه و شهرسازی استان مبنی بر واگذاری زمین مورد نیاز ایجاد دانشگاه فرهنگیان انتقاد کرد.

راه‌ و شهرسازی برای ایجاد دانشکده فرهنگیان خراسان جنوبی هیچ عزمی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حمیدرضا وردی صبح امروز در مراسم اهدای بسته‌های فرهنگی، ورزشی و بهداشتی به 212 مدرسه عشایر خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از یک سال شده که اداره آموزش و پرورش عشایر در خراسان جنوبی تشکیل شده و تاکنون به جامعه هدف خود خدمات‌رسانی‌های خوب و مطلوبی را داشته است.

وی ادامه داد: در همین مدت یک ساله اداره آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی توانسته در سطح کشور رتبه نخست را کسب که این نشان از تلاش معاونت ابتدای اداره کل آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش عشایر استان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از معاونت ابتدایی این اداره کل به عنوان رابط و پل ارتباطی اداره کل آموزش و پرورش با اداره عشایر استان یاد کرد.

وردی یادآور شد: به دلیل اینکه دانش‌آموزان عشایر جزء محرومین‌ترین دانش‌آموزان به شمار می‌روند امید است وزارت آموزش و پرورش به دانش‌آموزان عشایر نیز توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: با پیگیری و رایزنی اداره آموزش و پرورش عشایر خراسان جنوبی کمک‌های خوبی برای دانش‌آموزان عشایر استان از طریق ادارات، خیران و آستان قدس رضوی تامین شده است که امروز به تمام مدارس عشایری استان ارسال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب و کتابخانه یکی از کمبودها و نیازهای اصلی در کلاس‌های درس و مدارس عشایر استان است، تصریح کرد: اما امروز به همت خیران بسته کتاب و کمد کتابخانه به  مدارس عشایری استان ارسال می‌شود.

وردی افزود: برخی از مدارس عشایر استان زیر 10 دانش‌آموز و تنها یک کلاس درس دارند که برای تمام آنها بسته‌های فرهنگی، کتاب و کمد کتابخانه، بسته‌های ورزشی، بهداشتی، پوشاک و لوازم‌التحریر ارسال می‌شود.

وی از همکاری نکردن اداره کل راه و شهرسازی استان مبنی بر واگذاری زمین مورد نیاز ایجاد دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان دستور واگذاری زمین به این اداره کل راه و شهرسازی استان صادر شده اما هیچ اقدامی تاکنون از طرف این اداره کل صورت نگرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در صورت تامین نشدن زمین مورد نیاز دانشکده فرهنگیان خراسان جنوبی اعتبارات این دانشکده اختصاص پیدا نمی‌کند و این اعتبار از استان گرفته می‌شود.

وردی تصریح کرد: نهادهایی از قبیل شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و راه و شهرسازی باید برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به جامعه دانش‌آموزی با آموزش و پرورش همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول